31
Қаңтар
2018
"Менің кіші Отаным Бородино ауылы"жобасы проект "Моя малая родина село Бородино"
"РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ"
Кіші бағдарлама
"Туған жер"
Жоба
"Менің кіші Отаным-Бородино ауылы"
Жобаның өзектілігі: азаматтыққа, қоршаған табиғатқа, Отанға, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу – білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттарының бірі. Дені сау, дені сау, Отанды қорғауға қабілетті жас азаматты тәрбиелеу. Біздің балаларымыздың жүрегінде азаматтық өзін – өзі танудың ең жоғары деңгейі-Отан тағдырына қатыстылықтың патриоттық сезімі қалыптасады. Бұл тұрғыда патриоттарды тәрбиелеу қазіргі уақытта маңыздылығын жоғалтпайтын кез-келген білім беру жүйесінің ең жоғары міндеті болып табылады.
Жоба мәселесі: туған өлкеңізді зерттеу арқылы азаматтық пен патриотизм сезімін тәрбиелеуге бола ма?
Өз тәжірибесінде мұғалімдер көбінесе келесі проблемаларға тап болады:
* өз өлкесінің тарихы бойынша қолжетімді ақпараттың болмауы;
* оқушыларда қызығушылық тудыратын тақырып бойынша ақпаратты өз бетінше іздеу дағдыларының болмауы;
* алған білімдерін басқаларға көрсете білу қабілеті әлсіз.
ЖОБАНЫҢ МАҚСАТЫ:
* Қазақстан азаматын, өзінің кіші Отанының патриотын, өз туған жерін білетін, сүйетін, өзінің кіші Отанының орасан зор мемлекеттің өміріне қосқан үлесі үшін мақтаныш сезімін сезінетін тәрбиелеу.
* белсенді өмірлік ұстанымы бар, өз ауылының дамуы мен өркендеуіне тікелей қатысқысы келетін белсенді азаматты тәрбиелеу.
Міндеттері:
* оқушыларды Бородино ауылының тарихи өткенімен және қазіргі өмірімен таныстыру.
* жеке тұлғаның азаматтық қасиеттерін, оның Қазақстанға және өз өлкесіне деген патриоттық көзқарасын дамыту; жеке-құндылық қарым-қатынасын қалыптастыру және туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.
* оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
* өлкетану білімін күнделікті өмірде пайдалану қабілеті мен дайындығын қалыптастыру.
* одан әрі білім беру, мамандық және жұмыс орнын таңдау мәселелерін шешуде кәсіби бағдарлау.
* ақпаратты іздеу және онымен жұмыс істеуді қоса алғанда, зерттеу қызметінің бастапқы нысандарын меңгеру.
* оқушыларды Жобалық іс-әрекет технологиясымен таныстыру, осы технологияны өзіндік жұмыста қолдана білу
* Балалардың шығармашылық қиялы мен қиялын дамыту. Ата-аналар мен балаларға өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік беру.
·
Жоба қатысушылары: 1-11 сынып оқушылары, педагогтар, "Бородино орта мектебі"КММ ата-аналары
Жобаны іске асыру уақыты: 1 жыл
Жетекші қызмет: шығармашылық, іздеу, зерттеу.
Жоба нәтижелерінің қолданылу аясы: мәдениеттану, Лингвистикалық, өлкетану.
ЖОБАЛАУ ҚЫЗМЕТІ ӨНІМДЕРІНІҢ НЫСАНЫ:
* суреттер, суреттер, қолөнер
* презентациялар, бейнефильмдер
* Бородино ауылы көшелерінің макеті
.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР:
Оқушылар үшін:
-қоғамдық маңызы бар тапсырмаларға жауапты қарау;
- балалардың бастамашылығын, белсенділігін, дербестігін дамыту;
- өзін-өзі тану.
Педагог үшін:
- кәсіби шеберлікті арттыру;
- балалармен және ата-аналармен жұмыста жаңа әдістерді енгізу;
- жеке және кәсіби өсу;
- өзін-өзі тану.
Ата-аналар үшін.
- жеке сана деңгейін арттыру; балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, өзін-өзі жүзеге асыру.
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ ҚАҒИДАТТАРЫ:
Жұмыс барысында келесі принциптерді басшылыққа алу қажет:
1) даму қағидаты – жеке тұлғаның дамуына нақты бағдарлауды көрсетеді.
2) саралау және даралау қағидаты – әрбір баланың және оның отбасының қабілеттерін толық көрсету үшін жағдай жасауды көздейді.
3) диалогтық қарым – қатынас қағидаты-шығармашылық жобаның барлық субъектілерінің ашықтығын, шынайылығын, өзара түсінушілігін көрсетеді.
4) қолжетімділік қағидаты – жас ерекшеліктерін, даярлығын, сондай-ақ отбасылық қатынастардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жұмысты ұйымдастыруды көздейді.
5) жүйелілік қағидаты – мақсатқа қол жеткізу білім беру және тәрбие бағытындағы міндеттер кешенін шешумен қамтамасыз етіледі.
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ НЫСАНДАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ:
- Танымдық сабақтар, экскурсиялар;
- Өнімді қызмет;
- Суреттер мен қолдан жасалған бұйымдардың фотокөрмелері мен көрмелері.
"Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асыру аясында
"Менің кіші Отаным - Бородино ауылы"жобасы
Жұмыс жоспары
Бөлімнің атауы
Жұмыстың мазмұны
Іске асыру мерзімі
"Менің ауылымның көшелері"
1. Менің ауылымның тарихы . Альбом жасау
2."Біздің мектеп тұрған көше" макетін құру.
3. Бородино ауылының ең үздік гербіне байқау
4. "Менің көшемнің тарихы"іздестіру-зерттеу жұмысы.
Қараша-желтоқсан 2017, Қаңтар 2018
Желтоқсан 2017
Қаңтар 2018
Ақпан-наурыз 2018
"Менің кіші Отаным-Бородино ауылы"
1."Менің ауылым"суреттер көрмесі. Альбом жасау
2.Зырян қаласының өлкетану мұражайына Экскурсия
3.Менің туған және сүйікті Ауылым Бородино " отбасылық шығармалар байқауы
4. "Мое село Бородино" фотосуреттер көрмесі, фотоальбом жасау
5.Менің Бородино Ауылым " презентациялар мен бейнефильмдер байқауы
Сәуір 2018
Қазан 2017
Мамыр 2018
Мамыр - маусым 2018
Сәуір-маусым 2018
"Мен өз елімнің жас азаматымын"
1.КТК " сіз қашан ересек боласыз? (мамандықтар туралы білімдерін кеңейту)
2. "Хоть полсвета обойдешь, жақсы өлкенің емес табасың!"туған өлке білгірлерінің турнирі
3. Бородино ауылының тарихы туралы "туған өлке – Мәңгі сүйікті"атты сынып сағаттарының топтамасы
Наурыз 2018
Сәуір 2018
Қаңтар-ақпан 2018
Жобаның нәтижесі
Бородино ауылы туралы ақпарат жинақтау.
Қазан 2017-маусым 2018
«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ»
Подпрограмма
«Туған жер»
Проект
«Моя малая Родина – село Бородино»
АКТУАЛЬНОСТЬ ПРОЕКТА: Воспитание гражданственности, любви к окружающей природе, Родине, семье – один из основополагающих принципов государственной политики в области образования. Воспитание юного гражданина, здорового нравственно и физически, способного к защите Отечества. Зреет в сердцах наших детей как наивысший уровень гражданского самосознания – патриотическое чувство сопричастности судьбам Отечества. В этом смысле воспитание патриотов – самая высокая задача любой системы воспитания, не теряющая значимости и в современное время.
ПРОБЛЕМА ПРОЕКТА: Можно ли через изучение своего РОДНОГО КРАЯ, воспитать чувство гражданственности и патриотизма.
В своей практике учителя часто сталкиваются со следующими проблемами:
· отсутствие доступной информации по истории своего края;
· отсутствие у учеников навыков самостоятельного поиска информации по интересующей теме;
· слабое умение представить окружающим полученные знания.
ЦЕЛЬ ПРОЕКТА:
· воспитание гражданина Казахстана, патриота своей малой родины, знающего, любящего свой родной край, испытывающего гордость за вклад своей малой родины в жизнь огромного государства.
· воспитание деятельного гражданина, с активной жизненной позицией, желающего принять непосредственное участие в развитии и процветании своего села.
ЗАДАЧИ:
· ознакомление учащихся с историческим прошлым и современной жизнью села Бородино.
· развитие гражданских качеств личности, его патриотического отношения к Казахстану и своему краю; формирование личностно-ценностного отношения и побуждение деятельной любви к родному месту проживания.
· развитие познавательных интересов, интеллектуальных и творческих способностей учащихся.
· формирование способности и готовности к использованию краеведческих знаний в повседневной жизни.
· профессиональная ориентация при решении вопросов дальнейшего образования, выбора профессии и места работы.
· овладение начальными формами исследовательской деятельности, включая умения поиска и работы с информацией.
· ознакомление учащихся с технологией проектной деятельности, умению применять данную технологию в самостоятельной работе
· Развивать творческое воображение и фантазию детей. Дать родителям и детям возможность продемонстрировать свои творческие способности.
·
УЧАСТНИКИ ПРОЕКТА: учащиеся 1-11 классы, педагоги, родители КГУ «Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің»
ВРЕМЯ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА: 1 год
ВЕДУЩАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ: творческая, поисковая, исследовательская.
СФЕРА ПРИМЕНЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ ПРОЕКТА: культурологический, лингвистический, краеведческий.
ФОРМА ПРОДУКТОВ ПРОЕКТНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ:
· фотографии, рисунки, поделки
· презентации, видеофильмы
· макет улиц села Бородино
.
ОЖИДАЕМЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ:
Для учеников:
- ответственное отношение к общественно-значимым заданиям;
- развитие у детей инициативы, активности, самостоятельности;
- самореализация.
Для педагога:
- повышение профессионализма;
- внедрение новых методов в работе с детьми и родителями;
- личностный и профессиональный рост;
- самореализация.
Для родителей.
- повышение уровня личностного сознания; укрепление взаимоотношений между детьми и родителями, самореализация.
ПРИНЦИПЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
В процессе работы необходимо руководствоваться следующими принципами:
1) Принцип развития – отражает четкую ориентацию на развитие личности.
2) Принцип дифференциации и индивидуализации – предполагает создание условия для полного проявления способностей каждого ребенка и его семьи.
3) Принцип диалогического общения – отражает открытость, искренность, взаимопонимание всех субъектов творческого проекта.
4) Принцип доступности – предусматривает организацию работы с учетом возрастных особенностей, подготовленности а также индивидуальных особенностей семейных отношений.
5) Принцип системности – достижение цели обеспечивается решением комплекса задач образовательной и воспитательной направленности.
ФОРМЫ И МЕТОДЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
- Познавательные занятия, экскурсии;
- Продуктивная деятельность;
- Фотовыставки и выставки рисунков и поделок.
В рамках реализации программы «Рухани жангыру»
Проект «Моя малая родина- село Бородино»
План работы
Название раздела
Содержание работы
Сроки реализации
«Улицы моего села»
1. История моего села . Создание альбома
2.Создание макета «Улица, на которой стоит наша школа».
3. Конкурс на самый лучший герб села Бородино
4. Поисково-исследовательская работа «История моей улицы».
Ноябрь – Желтоқсан 2017, Қаңтар 2018
Декабрь 2017
Январь 2018
Ақпан-Наурыз 2018
«Моя малая родина- село Бородино»
1.Выставка рисунков «Мое село». Создание альбома
2.Экскурсия в краеведческий музей г.Зыряновск
3.Конкурс семейных сочинений «Родное и любимое мое село Бородино»
4. Выставка фотографий «Мое село Бородино», создание фотоальбома
5.Конкурс презентаций и видеофильмов «Мое село Бородино»
Апрель 2018
Октябрь 2017
Май 2018
Май - Маусым 2018
Апрель- Маусым 2018
«Я- юный гражданин своей страны»
1.КВН «Когда ты станешь взрослым? (расширить знания о профессиях)
2. «Хоть полсвета обойдешь, лучше края не найдешь!» турнир знатоков родного края
3. Цикл классных часов о истории села Бородино «Край родной – навек любимый»
Март 2018
Апрель 2018
Январь- февраль 2018
Результат проекта
Накопление информации о селе Бородино.
Октябрь 2017-Маусым 2018
Кіші бағдарлама
"Туған жер"
Жоба
"Менің кіші Отаным-Бородино ауылы"
Жобаның өзектілігі: азаматтыққа, қоршаған табиғатқа, Отанға, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу – білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттарының бірі. Дені сау, дені сау, Отанды қорғауға қабілетті жас азаматты тәрбиелеу. Біздің балаларымыздың жүрегінде азаматтық өзін – өзі танудың ең жоғары деңгейі-Отан тағдырына қатыстылықтың патриоттық сезімі қалыптасады. Бұл тұрғыда патриоттарды тәрбиелеу қазіргі уақытта маңыздылығын жоғалтпайтын кез-келген білім беру жүйесінің ең жоғары міндеті болып табылады.
Жоба мәселесі: туған өлкеңізді зерттеу арқылы азаматтық пен патриотизм сезімін тәрбиелеуге бола ма?
Өз тәжірибесінде мұғалімдер көбінесе келесі проблемаларға тап болады:
* өз өлкесінің тарихы бойынша қолжетімді ақпараттың болмауы;
* оқушыларда қызығушылық тудыратын тақырып бойынша ақпаратты өз бетінше іздеу дағдыларының болмауы;
* алған білімдерін басқаларға көрсете білу қабілеті әлсіз.
ЖОБАНЫҢ МАҚСАТЫ:
* Қазақстан азаматын, өзінің кіші Отанының патриотын, өз туған жерін білетін, сүйетін, өзінің кіші Отанының орасан зор мемлекеттің өміріне қосқан үлесі үшін мақтаныш сезімін сезінетін тәрбиелеу.
* белсенді өмірлік ұстанымы бар, өз ауылының дамуы мен өркендеуіне тікелей қатысқысы келетін белсенді азаматты тәрбиелеу.
Міндеттері:
* оқушыларды Бородино ауылының тарихи өткенімен және қазіргі өмірімен таныстыру.
* жеке тұлғаның азаматтық қасиеттерін, оның Қазақстанға және өз өлкесіне деген патриоттық көзқарасын дамыту; жеке-құндылық қарым-қатынасын қалыптастыру және туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.
* оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
* өлкетану білімін күнделікті өмірде пайдалану қабілеті мен дайындығын қалыптастыру.
* одан әрі білім беру, мамандық және жұмыс орнын таңдау мәселелерін шешуде кәсіби бағдарлау.
* ақпаратты іздеу және онымен жұмыс істеуді қоса алғанда, зерттеу қызметінің бастапқы нысандарын меңгеру.
* оқушыларды Жобалық іс-әрекет технологиясымен таныстыру, осы технологияны өзіндік жұмыста қолдана білу
* Балалардың шығармашылық қиялы мен қиялын дамыту. Ата-аналар мен балаларға өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік беру.
·
Жоба қатысушылары: 1-11 сынып оқушылары, педагогтар, "Бородино орта мектебі"КММ ата-аналары
Жобаны іске асыру уақыты: 1 жыл
Жетекші қызмет: шығармашылық, іздеу, зерттеу.
Жоба нәтижелерінің қолданылу аясы: мәдениеттану, Лингвистикалық, өлкетану.
ЖОБАЛАУ ҚЫЗМЕТІ ӨНІМДЕРІНІҢ НЫСАНЫ:
* суреттер, суреттер, қолөнер
* презентациялар, бейнефильмдер
* Бородино ауылы көшелерінің макеті
.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР:
Оқушылар үшін:
-қоғамдық маңызы бар тапсырмаларға жауапты қарау;
- балалардың бастамашылығын, белсенділігін, дербестігін дамыту;
- өзін-өзі тану.
Педагог үшін:
- кәсіби шеберлікті арттыру;
- балалармен және ата-аналармен жұмыста жаңа әдістерді енгізу;
- жеке және кәсіби өсу;
- өзін-өзі тану.
Ата-аналар үшін.
- жеке сана деңгейін арттыру; балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, өзін-өзі жүзеге асыру.
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ ҚАҒИДАТТАРЫ:
Жұмыс барысында келесі принциптерді басшылыққа алу қажет:
1) даму қағидаты – жеке тұлғаның дамуына нақты бағдарлауды көрсетеді.
2) саралау және даралау қағидаты – әрбір баланың және оның отбасының қабілеттерін толық көрсету үшін жағдай жасауды көздейді.
3) диалогтық қарым – қатынас қағидаты-шығармашылық жобаның барлық субъектілерінің ашықтығын, шынайылығын, өзара түсінушілігін көрсетеді.
4) қолжетімділік қағидаты – жас ерекшеліктерін, даярлығын, сондай-ақ отбасылық қатынастардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жұмысты ұйымдастыруды көздейді.
5) жүйелілік қағидаты – мақсатқа қол жеткізу білім беру және тәрбие бағытындағы міндеттер кешенін шешумен қамтамасыз етіледі.
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ НЫСАНДАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ:
- Танымдық сабақтар, экскурсиялар;
- Өнімді қызмет;
- Суреттер мен қолдан жасалған бұйымдардың фотокөрмелері мен көрмелері.
"Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асыру аясында
"Менің кіші Отаным - Бородино ауылы"жобасы
Жұмыс жоспары
Бөлімнің атауы
Жұмыстың мазмұны
Іске асыру мерзімі
"Менің ауылымның көшелері"
1. Менің ауылымның тарихы . Альбом жасау
2."Біздің мектеп тұрған көше" макетін құру.
3. Бородино ауылының ең үздік гербіне байқау
4. "Менің көшемнің тарихы"іздестіру-зерттеу жұмысы.
Қараша-желтоқсан 2017, Қаңтар 2018
Желтоқсан 2017
Қаңтар 2018
Ақпан-наурыз 2018
"Менің кіші Отаным-Бородино ауылы"
1."Менің ауылым"суреттер көрмесі. Альбом жасау
2.Зырян қаласының өлкетану мұражайына Экскурсия
3.Менің туған және сүйікті Ауылым Бородино " отбасылық шығармалар байқауы
4. "Мое село Бородино" фотосуреттер көрмесі, фотоальбом жасау
5.Менің Бородино Ауылым " презентациялар мен бейнефильмдер байқауы
Сәуір 2018
Қазан 2017
Мамыр 2018
Мамыр - маусым 2018
Сәуір-маусым 2018
"Мен өз елімнің жас азаматымын"
1.КТК " сіз қашан ересек боласыз? (мамандықтар туралы білімдерін кеңейту)
2. "Хоть полсвета обойдешь, жақсы өлкенің емес табасың!"туған өлке білгірлерінің турнирі
3. Бородино ауылының тарихы туралы "туған өлке – Мәңгі сүйікті"атты сынып сағаттарының топтамасы
Наурыз 2018
Сәуір 2018
Қаңтар-ақпан 2018
Жобаның нәтижесі
Бородино ауылы туралы ақпарат жинақтау.
Қазан 2017-маусым 2018
«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ»
Подпрограмма
«Туған жер»
Проект
«Моя малая Родина – село Бородино»
АКТУАЛЬНОСТЬ ПРОЕКТА: Воспитание гражданственности, любви к окружающей природе, Родине, семье – один из основополагающих принципов государственной политики в области образования. Воспитание юного гражданина, здорового нравственно и физически, способного к защите Отечества. Зреет в сердцах наших детей как наивысший уровень гражданского самосознания – патриотическое чувство сопричастности судьбам Отечества. В этом смысле воспитание патриотов – самая высокая задача любой системы воспитания, не теряющая значимости и в современное время.
ПРОБЛЕМА ПРОЕКТА: Можно ли через изучение своего РОДНОГО КРАЯ, воспитать чувство гражданственности и патриотизма.
В своей практике учителя часто сталкиваются со следующими проблемами:
· отсутствие доступной информации по истории своего края;
· отсутствие у учеников навыков самостоятельного поиска информации по интересующей теме;
· слабое умение представить окружающим полученные знания.
ЦЕЛЬ ПРОЕКТА:
· воспитание гражданина Казахстана, патриота своей малой родины, знающего, любящего свой родной край, испытывающего гордость за вклад своей малой родины в жизнь огромного государства.
· воспитание деятельного гражданина, с активной жизненной позицией, желающего принять непосредственное участие в развитии и процветании своего села.
ЗАДАЧИ:
· ознакомление учащихся с историческим прошлым и современной жизнью села Бородино.
· развитие гражданских качеств личности, его патриотического отношения к Казахстану и своему краю; формирование личностно-ценностного отношения и побуждение деятельной любви к родному месту проживания.
· развитие познавательных интересов, интеллектуальных и творческих способностей учащихся.
· формирование способности и готовности к использованию краеведческих знаний в повседневной жизни.
· профессиональная ориентация при решении вопросов дальнейшего образования, выбора профессии и места работы.
· овладение начальными формами исследовательской деятельности, включая умения поиска и работы с информацией.
· ознакомление учащихся с технологией проектной деятельности, умению применять данную технологию в самостоятельной работе
· Развивать творческое воображение и фантазию детей. Дать родителям и детям возможность продемонстрировать свои творческие способности.
·
УЧАСТНИКИ ПРОЕКТА: учащиеся 1-11 классы, педагоги, родители КГУ «Алтай ауданы бойынша білім бөлімінің»
ВРЕМЯ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА: 1 год
ВЕДУЩАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ: творческая, поисковая, исследовательская.
СФЕРА ПРИМЕНЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ ПРОЕКТА: культурологический, лингвистический, краеведческий.
ФОРМА ПРОДУКТОВ ПРОЕКТНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ:
· фотографии, рисунки, поделки
· презентации, видеофильмы
· макет улиц села Бородино
.
ОЖИДАЕМЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ:
Для учеников:
- ответственное отношение к общественно-значимым заданиям;
- развитие у детей инициативы, активности, самостоятельности;
- самореализация.
Для педагога:
- повышение профессионализма;
- внедрение новых методов в работе с детьми и родителями;
- личностный и профессиональный рост;
- самореализация.
Для родителей.
- повышение уровня личностного сознания; укрепление взаимоотношений между детьми и родителями, самореализация.
ПРИНЦИПЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
В процессе работы необходимо руководствоваться следующими принципами:
1) Принцип развития – отражает четкую ориентацию на развитие личности.
2) Принцип дифференциации и индивидуализации – предполагает создание условия для полного проявления способностей каждого ребенка и его семьи.
3) Принцип диалогического общения – отражает открытость, искренность, взаимопонимание всех субъектов творческого проекта.
4) Принцип доступности – предусматривает организацию работы с учетом возрастных особенностей, подготовленности а также индивидуальных особенностей семейных отношений.
5) Принцип системности – достижение цели обеспечивается решением комплекса задач образовательной и воспитательной направленности.
ФОРМЫ И МЕТОДЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
- Познавательные занятия, экскурсии;
- Продуктивная деятельность;
- Фотовыставки и выставки рисунков и поделок.
В рамках реализации программы «Рухани жангыру»
Проект «Моя малая родина- село Бородино»
План работы
Название раздела
Содержание работы
Сроки реализации
«Улицы моего села»
1. История моего села . Создание альбома
2.Создание макета «Улица, на которой стоит наша школа».
3. Конкурс на самый лучший герб села Бородино
4. Поисково-исследовательская работа «История моей улицы».
Ноябрь – Желтоқсан 2017, Қаңтар 2018
Декабрь 2017
Январь 2018
Ақпан-Наурыз 2018
«Моя малая родина- село Бородино»
1.Выставка рисунков «Мое село». Создание альбома
2.Экскурсия в краеведческий музей г.Зыряновск
3.Конкурс семейных сочинений «Родное и любимое мое село Бородино»
4. Выставка фотографий «Мое село Бородино», создание фотоальбома
5.Конкурс презентаций и видеофильмов «Мое село Бородино»
Апрель 2018
Октябрь 2017
Май 2018
Май - Маусым 2018
Апрель- Маусым 2018
«Я- юный гражданин своей страны»
1.КВН «Когда ты станешь взрослым? (расширить знания о профессиях)
2. «Хоть полсвета обойдешь, лучше края не найдешь!» турнир знатоков родного края
3. Цикл классных часов о истории села Бородино «Край родной – навек любимый»
Март 2018
Апрель 2018
Январь- февраль 2018
Результат проекта
Накопление информации о селе Бородино.
Октябрь 2017-Маусым 2018