"Менің кіші Отаным Бородино ауылы"жобасы проект "Моя малая родина село Бородино" » КГУ «Бородинская средняя школа»
Коммунальное государственное учреждение
"Бородинская средняя школа"
отдела образования по району Алтай
Управления образования Восточно-Казахстанской области
Приемная:
+7 (772335) 5-58-17
Бухгалтерия:
+7 (772335) 5-58-17
Версия
для слабовидящих
"Менің кіші Отаным Бородино ауылы"жобасы проект "Моя малая родина село Бородино"
31
январь
2018

"Менің кіші Отаным Бородино ауылы"жобасы проект "Моя малая родина село Бородино"

 "РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ"
Кіші бағдарлама
"Туған жер"
 
Жоба
"Менің кіші Отаным-Бородино ауылы"
 
 
 
Жобаның өзектілігі: азаматтыққа, қоршаған табиғатқа, Отанға, отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу – білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі қағидаттарының бірі. Дені сау, дені сау, Отанды қорғауға қабілетті жас азаматты тәрбиелеу. Біздің балаларымыздың жүрегінде азаматтық өзін – өзі танудың ең жоғары деңгейі-Отан тағдырына қатыстылықтың патриоттық сезімі қалыптасады. Бұл тұрғыда патриоттарды тәрбиелеу қазіргі уақытта маңыздылығын жоғалтпайтын кез-келген білім беру жүйесінің ең жоғары міндеті болып табылады.
Жоба мәселесі: туған өлкеңізді зерттеу арқылы азаматтық пен патриотизм сезімін тәрбиелеуге бола ма?
 Өз тәжірибесінде мұғалімдер көбінесе келесі проблемаларға тап болады:
* өз өлкесінің тарихы бойынша қолжетімді ақпараттың болмауы;
* оқушыларда қызығушылық тудыратын тақырып бойынша ақпаратты өз бетінше іздеу дағдыларының болмауы;
* алған білімдерін басқаларға көрсете білу қабілеті әлсіз.
ЖОБАНЫҢ МАҚСАТЫ:
* Қазақстан азаматын, өзінің кіші Отанының патриотын, өз туған жерін білетін, сүйетін, өзінің кіші Отанының орасан зор мемлекеттің өміріне қосқан үлесі үшін мақтаныш сезімін сезінетін тәрбиелеу.
* белсенді өмірлік ұстанымы бар, өз ауылының дамуы мен өркендеуіне тікелей қатысқысы келетін белсенді азаматты тәрбиелеу.
 
Міндеттері:
* оқушыларды Бородино ауылының тарихи өткенімен және қазіргі өмірімен таныстыру.
* жеке тұлғаның азаматтық қасиеттерін, оның Қазақстанға және өз өлкесіне деген патриоттық көзқарасын дамыту; жеке-құндылық қарым-қатынасын қалыптастыру және туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру.
* оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
* өлкетану білімін күнделікті өмірде пайдалану қабілеті мен дайындығын қалыптастыру.
* одан әрі білім беру, мамандық және жұмыс орнын таңдау мәселелерін шешуде кәсіби бағдарлау.
* ақпаратты іздеу және онымен жұмыс істеуді қоса алғанда, зерттеу қызметінің бастапқы нысандарын меңгеру.
* оқушыларды Жобалық іс-әрекет технологиясымен таныстыру, осы технологияны өзіндік жұмыста қолдана білу
* Балалардың шығармашылық қиялы мен қиялын дамыту. Ата-аналар мен балаларға өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік беру.
·           
Жоба қатысушылары: 1-11 сынып оқушылары, педагогтар, "Бородино орта мектебі"КММ ата-аналары  

Жобаны іске асыру уақыты: 1 жыл
Жетекші қызмет: шығармашылық, іздеу, зерттеу. 
Жоба нәтижелерінің қолданылу аясы: мәдениеттану, Лингвистикалық, өлкетану.
ЖОБАЛАУ ҚЫЗМЕТІ ӨНІМДЕРІНІҢ НЫСАНЫ:
* суреттер, суреттер, қолөнер
* презентациялар, бейнефильмдер
* Бородино ауылы көшелерінің макеті
.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР:
Оқушылар үшін:
-қоғамдық маңызы бар тапсырмаларға жауапты қарау;
- балалардың бастамашылығын, белсенділігін, дербестігін дамыту;
- өзін-өзі тану.
Педагог үшін:
- кәсіби шеберлікті арттыру;
- балалармен және ата-аналармен жұмыста жаңа әдістерді енгізу;
- жеке және кәсіби өсу;
- өзін-өзі тану.
Ата-аналар үшін.
- жеке сана деңгейін арттыру; балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, өзін-өзі жүзеге асыру.
 
 
 
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ ҚАҒИДАТТАРЫ:
Жұмыс барысында келесі принциптерді басшылыққа алу қажет:
1) даму қағидаты – жеке тұлғаның дамуына нақты бағдарлауды көрсетеді.
2) саралау және даралау қағидаты – әрбір баланың және оның отбасының қабілеттерін толық көрсету үшін жағдай жасауды көздейді.
3) диалогтық қарым – қатынас қағидаты-шығармашылық жобаның барлық субъектілерінің ашықтығын, шынайылығын, өзара түсінушілігін көрсетеді.
4) қолжетімділік қағидаты – жас ерекшеліктерін, даярлығын, сондай-ақ отбасылық қатынастардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жұмысты ұйымдастыруды көздейді.
5) жүйелілік қағидаты – мақсатқа қол жеткізу білім беру және тәрбие бағытындағы міндеттер кешенін шешумен қамтамасыз етіледі.
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ НЫСАНДАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ:
- Танымдық сабақтар, экскурсиялар;
- Өнімді қызмет;
- Суреттер мен қолдан жасалған бұйымдардың фотокөрмелері мен көрмелері.
 
"Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асыру аясында
 "Менің кіші Отаным - Бородино ауылы"жобасы
 
Жұмыс жоспары
 
 





Бөлімнің атауы
Жұмыстың мазмұны
Іске асыру мерзімі
"Менің ауылымның көшелері"
1. Менің ауылымның тарихы . Альбом жасау
2."Біздің мектеп тұрған көше" макетін құру.
3. Бородино ауылының ең үздік гербіне байқау
4. "Менің көшемнің тарихы"іздестіру-зерттеу жұмысы.
 
Қараша-желтоқсан 2017, Қаңтар 2018
Желтоқсан 2017
 
Қаңтар 2018
Ақпан-наурыз 2018
"Менің кіші Отаным-Бородино ауылы"
1."Менің ауылым"суреттер көрмесі. Альбом жасау
2.Зырян қаласының өлкетану мұражайына Экскурсия
3.Менің туған және сүйікті Ауылым Бородино " отбасылық шығармалар байқауы
4. "Мое село Бородино" фотосуреттер көрмесі, фотоальбом жасау
5.Менің Бородино Ауылым " презентациялар мен бейнефильмдер байқауы
 
Сәуір 2018
 
Қазан 2017
 
Мамыр 2018
                     Мамыр - маусым 2018
                
                     Сәуір-маусым 2018
"Мен өз елімнің жас азаматымын"
1.КТК " сіз қашан ересек боласыз? (мамандықтар туралы білімдерін кеңейту)
2. "Хоть полсвета обойдешь, жақсы өлкенің емес табасың!"туған өлке білгірлерінің турнирі
3. Бородино ауылының тарихы туралы "туған өлке – Мәңгі сүйікті"атты сынып сағаттарының топтамасы
Наурыз 2018
 
                Сәуір 2018
 
Қаңтар-ақпан 2018
 
Жобаның нәтижесі
Бородино ауылы туралы ақпарат жинақтау.
 
Қазан 2017-маусым 2018

«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ»
Подпрограмма
«Туған жер»
 
Проект
«Моя малая Родина – село Бородино»
 
 
 
АКТУАЛЬНОСТЬ ПРОЕКТА: Воспитание гражданственности, любви к окружающей природе, Родине, семье – один из основополагающих принципов государственной политики в области образования. Воспитание юного гражданина, здорового нравственно и физически, способного к защите Отечества. Зреет в сердцах наших детей как наивысший уровень гражданского самосознания – патриотическое чувство сопричастности судьбам Отечества. В этом смысле воспитание патриотов – самая высокая задача любой системы воспитания, не теряющая значимости и в современное время.
ПРОБЛЕМА ПРОЕКТА: Можно ли через изучение своего РОДНОГО КРАЯ, воспитать чувство гражданственности и патриотизма.
 В своей практике учителя часто сталкиваются со следующими проблемами:
·  отсутствие доступной информации по истории своего края;
·  отсутствие у учеников навыков самостоятельного поиска информации по интересующей теме;
·  слабое умение представить окружающим полученные знания.
ЦЕЛЬ ПРОЕКТА:
·  воспитание гражданина Казахстана, патриота своей малой родины, знающего, любящего свой родной край, испытывающего гордость за вклад своей малой родины в жизнь огромного государства.
·  воспитание деятельного гражданина, с активной жизненной позицией, желающего принять непосредственное участие в развитии и процветании своего села.
 
ЗАДАЧИ:
·  ознакомление учащихся с историческим прошлым и современной жизнью села Бородино.
·  развитие гражданских качеств личности,  его патриотического отношения к Казахстану  и своему краю; формирование личностно-ценностного отношения и побуждение деятельной любви к родному месту проживания.
·  развитие познавательных интересов, интеллектуальных и творческих способностей учащихся.
·  формирование способности и готовности к использованию краеведческих знаний в повседневной жизни.
·  профессиональная ориентация при решении вопросов дальнейшего образования, выбора профессии и места работы.
·  овладение начальными формами исследовательской деятельности, включая умения поиска и работы с информацией.
·  ознакомление учащихся с технологией проектной деятельности, умению применять данную технологию в самостоятельной работе
·          Развивать творческое воображение и фантазию детей. Дать родителям и детям возможность продемонстрировать свои творческие способности.
·           
УЧАСТНИКИ ПРОЕКТА: учащиеся 1-11 классы, педагоги, родители КГУ «Бородинская средняя школа»  

ВРЕМЯ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА: 1 год
ВЕДУЩАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ: творческая, поисковая, исследовательская. 
СФЕРА ПРИМЕНЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ ПРОЕКТА: культурологический, лингвистический, краеведческий.
ФОРМА ПРОДУКТОВ ПРОЕКТНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ:
·          фотографии, рисунки, поделки
·          презентации, видеофильмы
·          макет улиц села Бородино
.
ОЖИДАЕМЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ:
Для учеников:
-  ответственное отношение к общественно-значимым заданиям;
- развитие у детей инициативы, активности, самостоятельности;
- самореализация.
Для педагога:
- повышение профессионализма;
- внедрение новых методов в работе с детьми и родителями;
- личностный и профессиональный рост;
- самореализация.
Для родителей.
- повышение уровня личностного сознания; укрепление взаимоотношений между детьми и родителями, самореализация.
 
 
 
ПРИНЦИПЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
В процессе работы необходимо руководствоваться следующими принципами:
1) Принцип развития – отражает четкую ориентацию на развитие личности.
2) Принцип дифференциации и индивидуализации – предполагает создание условия для полного проявления способностей каждого ребенка и его семьи.
3) Принцип диалогического общения – отражает открытость, искренность, взаимопонимание всех субъектов творческого проекта.
4) Принцип доступности – предусматривает организацию работы с учетом возрастных особенностей, подготовленности а также индивидуальных особенностей семейных отношений.
5) Принцип системности – достижение цели обеспечивается решением комплекса задач образовательной и воспитательной направленности.
ФОРМЫ И МЕТОДЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОЕКТА:
- Познавательные занятия, экскурсии;
- Продуктивная деятельность;
- Фотовыставки и выставки рисунков и поделок.
 
В рамках реализации программы «Рухани жангыру»
 Проект «Моя малая родина- село Бородино»
 
План работы
 
 





Название раздела
Содержание работы
Сроки реализации
«Улицы моего села»
1. История  моего села . Создание альбома
2.Создание макета «Улица, на которой стоит наша школа».
3. Конкурс на самый лучший герб села Бородино
4. Поисково-исследовательская работа «История моей улицы».
 
Ноябрь – декабрь 2017, январь 2018
Декабрь 2017
 
Январь 2018
Февраль-март  2018
«Моя малая родина- село Бородино»
1.Выставка рисунков «Мое село». Создание альбома
2.Экскурсия в краеведческий музей г.Зыряновск
3.Конкурс семейных сочинений «Родное и любимое мое село Бородино»
4. Выставка фотографий «Мое село Бородино», создание фотоальбома
5.Конкурс презентаций и видеофильмов «Мое село Бородино»
 
Апрель 2018
 
Октябрь 2017
 
Май 2018
                     Май - июнь 2018
                
                     Апрель- июнь 2018
«Я-  юный гражданин своей страны»
1.КВН «Когда ты станешь взрослым? (расширить знания о профессиях)
2. «Хоть полсвета обойдешь, лучше края не найдешь!» турнир знатоков родного края
3. Цикл классных   часов о  истории села Бородино «Край родной – навек любимый»
Март 2018
 
                Апрель 2018
 
Январь- февраль 2018
 
Результат проекта
Накопление информации о селе Бородино.
 
Октябрь 2017-июнь 2018
 
 
 
 
Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив