Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы. » КГУ «Бородинская средняя школа»
Коммунальное государственное учреждение
"Бородинская средняя школа"
отдела образования по району Алтай
Управления образования Восточно-Казахстанской области
Приемная:
+7 (772335) 5-58-17
Бухгалтерия:
+7 (772335) 5-58-17
Версия
для слабовидящих
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы.
02
апрель
2024

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы.

"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы"

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2024 жылғы 2 сәуірдегі № 72 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 2 сәуірде № 34217 болып тіркелді
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз
      БҰЙЫРАМЫН:
      1. "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 13317 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:
     тақырып мынадай редакцияда жазылсын:
      "Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы";
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Орта білім беру комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
      1) 2025 жылғы 1 қаңтарға дейін педагогтің үздіксіз кәсіби дамуының Ұлттық платформасын өнеркәсіптік пайдалануға енгізу;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Интернет-ресурсында орналастыруды;
      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынсын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 1-тармақтың бесінші абзацын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.
      Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрі
Г. Бейсембаев
      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасының
      Еңбек және халықты
      әлеуметтік қорғау министрлігі
      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасы
      Цифрлық даму, инновациялар және
      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі


 Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2024 жылғы 2 сәуірдегі
№ 72 бұйрығына
№ 1 қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 27 қаңтардағы
№ 83 бұйрығымен бекітілген

Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 139-бабының 7-тармағына, "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 44-бабының 5-тармағына, "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және педагогтерді аттестаттау және педагогтерге біліктілік санаттарын беруді (растауды) тәртібін айқындайды.
      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) аттестаттау – педагогтердің біліктілік деңгейін анықтау мақсатында жүргізілетін рәсім, оның нәтижелері бойынша осы Қағидаларға сәйкес біліктілік санаттары беріледі (расталады);
      2) аттестатталушы – осы Қағидаларға сәйкес біліктілік санатын беруге (растауға) ("Педагог лауазымдарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген Педагог лауазымдарының тізбесіне сәйкес (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20400 болып тіркелген) үміткер педагог;
      3) аттестаттау комиссиясы – педагогтерді аттестаттау рәсімін жүргізетін уәкілетті алқалы орган (бұдан әрі – Комиссия);
      4) аттестаттау кезеңі – біліктілік санатын соңғы берген (растаған) күннен бастап келесі аттестаттау мерзімі басталғанға дейін немесе мерзімінен бұрын аттестаттау үшін шарттар болған жағдайдағы уақыт аралығы;
      5) апелляция – осы Қағидаларға сәйкес ақпараттық коммуникациялық технологиялар арқылы педагогтің өтініші бойынша жүзеге асырылатын педагогтердің білімін бағалау нәтижелерін қайта қарау рәсімі;
      6) апелляциялық комиссия – білім беру саласындағы уәкілетті орган құратын, педагогтердің білімін бағалау нәтижелерін қайта қарау қорытындылары бойынша шешім қабылдайтын комиссия;
      7) біліктілікті бағалау – білім беру ұйымдарының педагог материалдарының (портфолио) біліктілік сипаттамаларына сәйкестігін қарауы;
      8) біліктілік санаты – "Педагог" кәсіптік стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2022 жылғы 15 желтоқсандағы № 500 бұйрығымен бекітілген кәсіптік стандартына (бұдан әрі – Кәсіптік стандарт) (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 31149 болып тіркелген) және "Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығымен бекітілген біліктілік талаптарына (бұдан әрі – біліктілік сипаттамалары) (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5750 болып тіркелген) сәйкес педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейі;
      9) қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау – педагог қызметінің дәлелдері мен жетістіктерінің біліктілік санатының талаптарына сәйкестігін бағалау рәсімі;
      10) педагогтің білімін бағалау (бұдан әрі - ПББ) – осы Қағидаларға сәйкес педагогтің білім деңгейін анықтау мақсатында өткізілетін тестілеу рәсімі;
      11) Сараптамалық кеңес – қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау рәсімін жүргізетін алқалы орган.
      3. Педагогтерді, әдіскерлерді, білім беру ұйымдары мен әдістемелік кабинеттер (орталықтар) басшыларының орынбасарларын аттестаттау "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының 1-тармағы 3) тармақшасына сәйкес бес жылда бір реттен сиретпей өткізіледі.
      Білім беру ұйымдарының бірінші басшылары "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 44-бабының 5-тармағына сәйкес үш жылда бір рет аттестаттаудан өтеді.

2-тарау. Аттестаттауды өткізу тәртібі

      4. Аттестаттауға жіберу үшін білім беру ұйымы педагогтердің, әдіскерлердің, білім беру ұйымдары мен әдістемелік кабинеттер (орталықтар) бірінші басшылардың, басшы орынбасарларының біліктілік бағалауын портфолионы қарау арқылы жүргізеді.
      Педагогтер, әдіскерлер, білім беру ұйымдары мен әдістемелік кабинеттер (орталықтар) бірінші басшылары, басшы орынбасарлары электрондық форматта ПББ-дан өтеді.
      5. ПББ аттестатталушының өтініші бойынша осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған мерзімдерде өткізіледі.
      6. ПББ мынадай тапсырмалардан тұрады:
      1) мектепке дейінгі ұйымдар мен жалпы бiлiм беретiн мектептердiң, лицейлердiң және гимназиялардың мектеп алды сыныптары  педагогтері үшін:
      "Мектепке дейінгі педагогика және психология" – жиырма тапсырма;
      "Бейіні бойынша тәрбие мен оқыту әдістемесі" - отыз тапсырма;
      2) бастауыш білім беру педагогтері үшін:
      "Пәндік білім" - отыз тапсырма;
      "Оқыту әдістемесі" - жиырма тапсырма;
      3) негізгі орта және жалпы орта білім беру педагогтері үшін:
      "Пәндік білім" - отыз тапсырма;
      "Оқыту әдістемесі" - жиырма тапсырма;
      4) қосымша білім беру ұйымдарының педагогтері үшін:
      "Педагогика негіздері" - отыз тапсырма;
      "Психология негіздері" - жиырма тапсырма;
      5) арнайы ұйымдардың, интернаттық ұйымдардың, жатақханалардың тәрбиешілері, педагог-ассистенттері, әлеуметтік педагогтері, кәсіби бағдар берушілері, тәлімгерлері үшін:
      "Педагогика негіздері" - отыз тапсырма;
      "Психология негіздері" - жиырма тапсырма;
      6) арнайы білім беру ұйымдарының педагогтері мен білім беру ұйымдарының арнайы педагогтері үшін:
      "Бейіні бойынша пәндік білім" - отыз тапсырма;
      "Арнайы педагогика және психология" - жиырма тапсырма;
      7) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (оқу-өндірістік комбинаттары) үшін:
      жалпы білім беретін пәндер, жалпы кәсіптік және арнайы пәндер, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бойынша оқытушылар, әдіскерлер, өндірістік оқыту шеберлері үшін:
      "Пәндік білім" – отыз тапсырма;
      "Оқыту әдістемесі" - жиырма тапсырма;
      басқа лауазымдардың педагогтері үшін:
      "Педагогика негіздері" - отыз тапсырма;
      "Психология негіздері" - жиырма тапсырма;
      8) білім беру ұйымдарының, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) бірінші басшылары, басшының орынбасарлары үшін:
      "Қазақстан Республикасының заңнамасын және білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерді білу" бағыты бойынша - алпыс тест тапсырмасы:
      9) әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін:
      "Оқыту әдістемесі, Қазақстан Республикасының заңнамасын және білім саласындағы нормативтік құқықтық актілерін білу" - елу тапсырма.
      7. ПББ нәтижесі шекті деңгейге жеткен кезде оң деп саналады:
      1) барлық лауазымдағы педагогтер үшін:
      "педагог" біліктілік санаты - 50%;
      "педагог-модератор" біліктілік санаты - 60%;
      "педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 70%;
      "педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 80%;
      "педагог-шебер" біліктілік санаты - 90%.
      2) білім беру ұйымдарының, әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) бірінші басшылары, басшысының орынбасарлары үшін – 70%;
      3) әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) әдіскерлері үшін:
      "педагог" біліктілік санаты - 50 %;
      "педагог-модератор" біліктілік санаты - 60 %;
      "педагог-сарапшы" біліктілік санаты - 70 %;
      "педагог-зерттеуші" біліктілік санаты - 80 %;
      "педагог-шебер" біліктілік санаты - 90 %.
      Педагогтердің білімін бағалау ұпайлары осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес бөлінеді.
      8. Педагогтерге нұсқау беру уақытын есепке алмағанда, ПББ орындау ұзақтығы:
      педагогтер үшін – сексен минут, "Математика", "Физика", "Химия", "Информатика" пәндері үшін – жүз жиырма бес минут;
      білім беру ұйымдарының (әдістемелік кабинеттердің (орталықтардың) бірінші басшылары, басшының орынбасарлары, әдістемелік кабинеттер (орталықтар) әдіскерлері үшін – тоқсан минут;
      мүмкіндіктері шектеулі (көру, есту, тірек-қимыл аппараты бұзылған) тұлғалар үшін қосымша 40 (қырық) минут беріледі.
      9. ПББ:
      педагогтер кезекті аттестаттауда жылына 1 (бір) рет – тегін, 1 (бір) рет – білім саласындағы уәкілетті орган бекіткен сомаға сәйкес ақылы негізде;
      мерзімінен бұрын аттестаттауға үміткер педагогтер жылына 1 (бір) рет – тегін;
      тиісті бейіні бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе педагогикалық қайта даярлау туралы құжаты бар өтілі жоқ тұлғалар, сондай-ақ педагогикалық қызметті қайта бастауға тілек білдірген тұлғалар – 1 (бір) рет - тегін, кейінгілері – білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен сомаға сәйкес ақылы негізде өтеді.
      Сынамалық тестілеу (педагогтің қалауы бойынша) – ақылы негізде жыл бойы өтеді. Сынамалық тестілеудің нәтижелері ПББ-дан өту үшін негіз болып табылмайды.
      10. Аттестаттау педагогтердің барлық лауазымдары үшін қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтауды қамтиды.
      Білім беру ұйымының, әдістемелік кабинеттің (орталықтың) бірінші басшылары, басшының орынбасарлары үшін қызмет нәтижелерін таныстыра отырып, сондай-ақ Комиссия отырысында әңгімелесу өтеді.
      Егер әдістемелік кабинет (орталық) заңды тұлға болмай құрылымдық бөлімше болып табылса, онда әдістемелік кабинеттің (орталықтың) бірінші басшысы, басшы орынбасары әдістемелік кабинеттің (орталықтың) әдіскері ретінде аттестаттау рәсімінен өтеді.
      11. ПББ жүргізу кезінде:
      тестілеу техникасы мен қауіпсіздік жүйесіне қасақана зиян келтіруге;
      ПББ өтуіне байланысты тестілеу жүйесіне бұзушылық әрекет жасап, араласуға;
      дәліз бойынша кезекші қызметін атқаратын адамның рұқсатынсыз және сүйемелдеуінсіз аудиториядан (компьютерлік кабинеттен) шығуға;
      педагогтердің денсаулығына байланысты жағдайларды қоспағанда, аудиториядан (компьютерлік кабинеттен) 10 (он) минуттан аспайтын және 2 (екі) реттен артық шықпауға, бұл ретте тестілеудің бірінші және соңғы сағаттарында шығуға;
      жанындағы адаммен сөйлесуға, бір орыннан екінші орынға ауысуға;
      жұмыс үшін берілген құжаттар мен А4 қағаздармен алмасуға;
      аудиторияға (компьютерлік кабинетке) келесі тыйым салынған заттарды: мобильді байланыс құралдары (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (смартфон), рациялар, ноутбуктер, плеерлер, модемдер (мобильді маршрутизаторлар), смарт сағаттар, смарт көзілдіріктер, фитнес-білезіктер (трекерлер), диктофон, сымды құлаққаптар, сымсыз, микроқұлаққаптар, сымсыз бейнекамералар, GPS (ДжиПиЭс) навигаторлар, GPS (ДжиПиЭс) трекерлер, қашықтан басқару құрылғылары, сонымен қатар келесі стандарттарда жұмыс істейтін басқа да ақпарат алмасу құрылғылары: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект) енгізуге;
      аудиторияға (компьютерлік кабинетке) шпаргалкаларды, оқу-әдістемелік әдебиеттерді, Менделеевтің периодтық және тұздардың ерігіштік кестелерін, калькуляторды, түрлі форматтағы қағаздарды енгізуге;
      аудиториядан (компьютерлік кабинеттен) түрлі форматтағы қағаздарды шығаруға рұқсат етілмейді.
      12. ПББ өткізу талаптарын бұзу дерегі анықталған жағдайда аттестатталушы бір жыл мерзімде аттестаттаудан өтуге жіберілмейді.
      ПББ өткізу талаптарын бұзу деректері қайта анықталған жағдайда педагог, бөлімнің басшысы (меңгерушісі), әдістемелік кабинеттің (орталықтың) әдіскері, білім беру ұйымы, әдістемелік кабинеттің (орталықтың) басшысы орынбасары – бес жылға, білім беру ұйымының, әдістемелік кабинеттің (орталықтың) басшысы – үш жылға аттестаттаудан өтуге жіберілмейді.
      13. ПББ басталғанға дейін орнына отырғызылған соң тестілеу кезінде нұсқаулық жүргізіледі.
      14. ПББ жүргізу кезінде білім беру саласындағы уәкілетті органның өкілдері байқаушы ретінде қатысады.
      Бақылаушы тестілеу кезінде педагогтерге жәрдемдеспейді, тестілеуді өткізуге кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға жол бермейді. Тестілеуді өткізу тәртібін бұзған жағдайда бақылаушы өз функцияларын орындаудан шеттетіледі.
      15. "Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 260 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32922 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген мүгедектікті анықтау туралы құжат болған жағдайда мүмкіндігі шектеулі (көру, есту, тірек-қимыл аппараты бұзылған) тұлғалар мүгедектікті анықтау туралы құжаттарды өтінішке тіркейді, онда көмекшіні ұсыну қажеттігі қосымша көрсетіледі.
      Білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған ұйым педагогпен туыстық және басқа да байланысы жоқ, ПББ шеңберінде тапсырылатын пәндер педагогі болып табылмайтын ұйым қызметкерлерінің (және (немесе) ым тілін меңгерген маманның) қатарынан көмекші тағайындайды.
      16. ПББ өткізген уақытында немесе тапсыру мерзіміне қарамастан рәсімнің бейнежазбасын қарау кезінде бұзушылықтар анықталған жағдайда осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес Қағидаларды бұзу актісі жасалады.
      17. ПББ нәтижесімен келіспеген жағдайда педагог ПББ өткізу залынан шықпай-ақ, әрбір тапсырма бойынша дәлелді (толық түсіндірмесі, тапсырмалардың қадамдық шешімі және т.б.) негіздемесімен компьютерлік тестілеу жүйесі арқылы апелляцияға өтініш беруге құқылы. ПББ өткізу залынан шыққаннан кейін апелляцияға педагогтің өтініші қабылданбайды.
      Барлық тапсырмаларды дәлелді негіздемесіз (толық түсіндірме, тапсырмаларды кезең-кезеңімен шешу және т.б.) қайта қарау бойынша апелляцияға берілген өтініштер әрбір тапсырма бойынша қарауға жатпайды.
      18. Апелляция мынадай жағдайларда:
      1) тест тапсырмаларының мазмұны бойынша:
      дұрыс жауаптың негіздемесімен келіспегенде;
      дұрыс жауап болмағанда;
      бірден көп дұрыс жауап болғанда;
      тест тапсырмасы дұрыс құрастырылмаған жағдайда;
      2) тапсырмаларда фрагменттің немесе мәтіннің болмаған жағдайында техникалық себеп бойынша қаралады.
      19. Апелляцияны өткізу үшін білім беру саласындағы уәкілетті орган компьютерлік тестілеу жүйесінде апелляцияға өтініштерді қабылдауды қамтамасыз ететін Апелляциялық комиссия құрады.
      20. Аппеляциялық комиссия құрамына мемлекеттік органдар өкілдері мен білім беру ұйымдарының педагогтері кіреді.
      Апелляциялық комиссия тақ саннан тұрады. Апелляциялық комиссияның мүшелері комиссия отырыстарына ауысу құқығынсыз қатысады.
      Апелляциялық комиссия өкілеттігінің қолданылу мерзімі бір жылды құрайды.
      21. Апелляциялық комиссияның шешімі хаттамамен рәсімделеді. Апелляциялық комиссия отырыстарының хаттамасы уәкілетті орган бекіткен ұйымда бір жыл сақталады.
      Апелляциялық комиссияның шешімі түпкілікті болып табылады және қайта қарауға жатпайды.
      Апелляциялық комиссиянының қарау мерзімі 15 (он бес) жұмыс күнін құрайды.
      22. Осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша апелляцияны ескере отырып ПББ өткендігі туралы сертификат компьютерлік тестілеу жүйесіндегі педагогтің "жеке кабинетіне" жіберіледі.
      Педагогтердің ПББ нәтижесі ПББ тапсырған күннен бастап бір жылға жарамды болып саналады.
      23. ПББ-дан өткен педагогтердің электрондық дерекқорын сақтау бес жыл ішінде қамтамасыз етіледі.
      24. ПББ өту кезінде педагогтер тапсыру тілін (қазақ, орыс), күнін, уақытын, тестілеу орнын таңдайды. Тестілеуден бір күн бұрын педагогке тестілеу күні, уақыты, орны туралы хабарлама жіберіледі.
      25. Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына тиісті деңгейдегі Комиссия өтініш негізінде жұмысқа қабылданған кезде педагогтерге білім беру ұйымының өтініші негізінде аттестаттау рәсімінен өткізбей:
      жұмысқа орналасу кезінде бейін бойынша өндірісте соңғы 5 (бес) жылдан кем емес жұмыс өтілі болса – "педагог-модератор";
      жұмысқа орналасу кезінде мамандығы бойынша соңғы 10 (он) жылдан астам жұмыс өтілі болса, "педагог-сарапшы" біліктілік санаттарын береді.
      Біліктілік санатын беру жөніндегі комиссияның отырысы өтініш келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өткізіледі.
      Келесі аттестаттау осы Қағидаларға сәйкес жүргізіледі.
      26. Комиссия өтініш негізінде лауазымға тағайындау кезінде аттестаттау рәсімінен өтпей:
      Президенттің кадр резервіне кірген тұлғаларға, жоғары оқу орнын аяқтағаннан кейін бес жылдан кеш емес кезеңде Nazarbayev University, "Болашақ" бағдарламасы бойынша оқуға ұсынылған шетелдік жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының түлектеріне, қолданыстағы Сэлта CELTA сертификаты (сертифекейт ин инглиш лэнгуиж тичинг ту адалтс. Кембридж Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) пас энд эбав Pass and above) бар шет тілі мұғалімдеріне "педагог-модератор" біліктілік санатын береді.
      қолданыстағы Дэлта DELTA сертификаты (диплом ин инглш лэнгуидж тичинг ту адалтс Diploma in English Language Teaching to Adults) пас энд эбав Pass and above) бар шет тілі мұғалімдеріне "педагог-сарапшы" біліктілік санатын береді.
      Кейінгі аттестаттау осы Қағидаларға сәйкес жалпы негіздерде жүргізіледі.
      27. Аттестаттаушы органның комиссиясы шетел (ағылшын, неміс, француз) тілі мұғаліміне өтініш пен тілді меңгеру деңгейі бойынша сертификат негізінде, ПББ рәсімінен өтпей, қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау қорытындысы бойынша біліктілік санатын береді:
      1) "педагог-модератор":
      ағылшын тілі: айелтс (IELTS) – 6,5 балл немесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT) – 79-84 балл;
      француз тілі: дельф (DELF) – В2;
      неміс тілі: гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – В2.
      2) "педагог-сарапшы":
      ағылшын тілі: айелтс (IELTS) – 6,5 балл немесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 85-93 балл;
      француз тілі: дельф (DELF) – В2;
      неміс тілі: гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – В2;
      3) "педагог-зерттеуші":
      ағылшын тілі: айелтс (IELTS) – 7 балл немесе тойфл (TOEFL) (Интернет бейсд тест (Ай Би Ти) іnternet Based Test (іBT)) – 94-101 балл, тикити TKT (тичинг ноулидж тест Teaching Knowledge Test) модулс Modules 1-3 (3 модульдің бірі) бэнд Band 3-4/4 (нәтиже 4 баллдан 3-4); тикити клил TKT CLIL (контент энд лэнгуидж лернин Content and Language Integrated Learning); тикити йан лернерс TKT YL (йан лернерс Young Learners).
      француз тілі: Дельф (DELF) – С1;
      неміс тілі: Гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – С1;
      4) "педагог-шебер":
      ағылшын тілі: Айелтс (IELTS) – 7,5 балл немесе тойфл (TOEFL) (Интернет бейсд тест (Ай Би Ти) іnternet Based Test (іBT)) – 102-109 балл; тикити TKT (тичинг ноулидж тест Teaching Knowledge Test) модулс Modules 1-3 (3 модульдің бірі) бэнд Band 3-4/4 (нәтиже 4 баллдан 3-4); тикити клил TKT CLIL (контент энд лэнгуидж лернин Content and Language Integrated Learning); тикити йан лернерс TKT YL (йан лернерс Young Learners);
      француз тілі: Дельф (DELF) – С1;
      неміс тілі: Гесэ цэтификат (Goethe Zertifikat) – С1.
      28. Шетел (қытай, түрік, араб және т.б.) тілдерін оқытатын мұғалімдерге жеке өтініш пен бірінші тіл ретінде сөйлейтін елдерде ресми танылған қолданыстағы сертификат негізінде, ПББ рәсімінен өтпей-ақ қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау нәтижесі бойынша Комиссия:
      В2 деңгейі - "педагог-модератор";
      С1 немесе С2 деңгейі - "педагог-сарапшы" біліктілік санатын береді.
      29. "Мұғалімдер тапшылығы бар өңірлерге үздік педагогтерді тиісті қолдау шараларының пакетімен тарту қағидаларын бекіту туралы (Арнайы бағдарлама)" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 13 маусымдағы № 390 қаулысына сәйкес жұмысқа қабылданған мұғалімдерге аттестаттау рәсімінен өтпестен өтініші бойынша:
      жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының түлектеріне – "педагог-модератор";
      "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші" біліктілік санаты бар педагогтерге – бір деңгейге жоғары біліктілік санаты беріледі.
      Басқа білім беру ұйымына жұмысқа ауысқан кезде педагогтерге Арнайы бағдарлама шеңберінде берілген біліктілік санатын растау рәсімінен өтеді.
      30. Білім беру саласындағы өзгерістердің көшбасшыларын іріктеу және даярлау бағдарламасы бойынша оқуды аяқтаған және кадр резервіне енгізілген педагогтерге лауазымға тағайындалған кезде аттестаттау рәсімінен өтпей "бірінші санатты басшы" біліктілік санаты беріледі.
      Кейінгі аттестаттау осы Қағидаларға сәйкес жүргізіледі.
      31. Комиссия хаттамасының негізінде аттестаттаушы орган біліктілік санатын беру (растау) туралы бұйрық шығарады және білім беру ұйымы осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша біліктілік санатын беру (растау) туралы куәлік береді.


О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 января 2016 года № 83 "Об утверждении Правил и условий проведения аттестации педагогов, занимающих должности в организациях образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального, послесреднего, дополнительного образования и специальные учебные программы, и иных гражданских служащих в области образования и науки"

Приказ Министра просвещения Республики Казахстан от 2 апреля 2024 года № 72. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 апреля 2024 года № 34217
      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.
      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 января 2016 года № 83 "Об утверждении Правил и условий проведения аттестации педагогов, занимающих должности в организациях образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального, послесреднего, дополнительного образования и специальные учебные программы, и иных гражданских служащих в области образования и науки" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 13317) следующие изменения:
     заголовок изложить в следующей редакции:
      "Об утверждении Правил и условий проведения аттестации педагогов";
     Правила и условия проведения аттестации педагогов, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      Правила и условия проведения аттестации педагогов, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Комитету среднего образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:
      1) введение в промышленную эксплуатацию Национальной платформы непрерывного профессионального развития педагога до 1 января 2025 года;
      2) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) размещение настоящего приказа на Интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представить в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведения об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования, за исключением абзаца пятого пункта 1, который вводится в действие с 1 января 2025 года.
      Министр просвещения
Республики Казахстан
Г. Бейсембаев
      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан


 Приложение № 1 к приказу
Министра просвещения
Республики Казахстан
от 2 апреля 2024 года № 72
 Утверждены приказом
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 27 января 2016 года № 83

Правила и условия проведения аттестации педагогов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и условия проведения аттестации педагогов (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 7 статьи 139 Трудового кодекса Республики Казахстан, с пунктом 5 статьи 44 Закона Республики Казахстан "Об образовании", статьей 14 Закона Республики Казахстан "О статусе педагога", подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" и определяют порядок проведения аттестации педагогов и присвоения (подтверждение) квалификационных категорий педагогам.
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) аттестация – процедура, проводимая с целью определения уровня квалификации педагогов, по результатам которой присваиваются (подтверждаются) квалификационные категории согласно настоящим Правилам;
      2) аттестуемый – педагог (в соответствии с Перечнем должностей педагогов, утвержденным приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 15 апреля 2020 года № 145 "Об утверждении Перечня должностей педагогов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 20400), претендующий на присвоение (подтверждение) квалификационной категории согласно настоящим Правилам;
      3) аттестационная комиссия – коллегиальный орган, проводящий процедуру аттестации педагогов (далее – Комиссия);
      4) аттестационный период – промежуток времени с даты последнего присвоения (подтверждения) квалификационной категории до наступления срока следующей аттестации или наличия условий для досрочной аттестации;
      5) апелляция – процедура повторного рассмотрения результатов оценки знаний педагогов, которая осуществляется по заявлению педагога посредством информационных коммуникационных технологий в соответствии с настоящими Правилами;
      6) апелляционная комиссия – комиссия, создаваемая уполномоченным органом в области образования, которая принимает решение по итогам повторного рассмотрения результатов оценки знаний педагогов;
      7) квалификационная оценка – рассмотрение организацией образования материалов (портфолио) педагога на соответствие квалификационным характеристикам;
      8) квалификационная категория – уровень профессиональной компетентности педагога в соответствии с Профессиональным стандартом "Педагог", утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра просвещения Республики Казахстан от 15 декабря 2022 года № 500 "Об утверждении профессионального стандарта "Педагог" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 31149), (далее – Профессиональный стандарт) и квалификационными требованиями согласно приказу Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 июля 2009 года № 338 "Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей педагогов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5750) (далее – квалификационные характеристики);
      9) комплексное аналитическое обобщение результатов деятельности – процедура оценки соответствия доказательств деятельности и достижений педагога требованиям квалификационной категории;
      10) оценка знаний педагогов (далее – ОЗП) – процедура тестирования, проводимая с целью определения уровня знаний педагога в соответствии с настоящими Правилами;
      11) Экспертный совет – коллегиальный орган, осуществляющий процедуру комплексного аналитического обобщения результатов деятельности.
      3. Аттестация педагогов, методистов, заместителей руководителя организаций образования, методических кабинетов (центров) проводится не реже одного раза в пять лет в соответствии с подпунктом 3) пункта 1 статьи 15 Закона Республики Казахстан "О статусе педагога".
      Первые руководители организаций образования проходят аттестацию один раз в три года в соответствии с пунктом 5 статьи 44 Закона Республики Казахстан "Об образовании".

Глава 2. Порядок проведения аттестации

      4. Для допуска к аттестации организация образования проводит квалификационную оценку педагогов, методистов, первых руководителей, заместителей руководителя организаций образования и методических кабинетов (центров) посредством рассмотрения портфолио.
      Педагоги, методисты, первые руководители, заместители руководителей организаций образования и методических кабинетов (центров) проходят ОЗП в электронном формате.
      5. ОЗП проводится в сроки, определенные уполномоченным органом в области образования, в соответствии с заявлением аттестуемого согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      6. ОЗП состоит из следующих заданий:
      1) для педагогов дошкольных организаций и предшкольных классов общеобразовательных школ, лицеев и гимназий:
      "Дошкольная педагогика и психология" – двадцать заданий;
      "Методика воспитания и обучения по профилю" – тридцать заданий;
      2) для педагогов начального образования:
      "Предметные знания" – тридцать заданий;
      "Методика преподавания" – двадцать заданий;
      3) для педагогов основного среднего и общего среднего образования:
      "Предметные знания" – тридцать заданий;
      "Методика преподавания" – двадцать заданий;
      4) для педагогов организаций дополнительного образования:
      "Основы педагогики" – тридцать заданий;
      "Основы психологии" – двадцать заданий;
      5) для воспитателей специальных организаций, интернатных организаций, общежитий, педагогов-ассистентов, социальных педагогов, профориентаторов, вожатых:
      "Основы педагогики" – тридцать заданий;
      "Основы психологии" – двадцать заданий;
      6) для педагогов специальных организаций образования и специальных педагогов организаций образования:
      "Предметные знания по профилю" – тридцать заданий;
      "Специальная педагогика и психология" – двадцать заданий;
      7) для организаций технического и профессионального, послесреднего образования (учебно-производственных комбинатов):
      для преподавателей по общеобразовательным дисциплинам, общепрофессиональным и специальным дисциплинам, общегуманитарным и социально-экономическим дисциплинам, методистов, мастеров производственного обучения:
      "Предметные знания" – тридцать заданий;
      "Методика преподавания" – двадцать заданий;
      для педагогов иных должностей:
      "Основы педагогики" – тридцать заданий;
      "Основы психологии" – двадцать заданий;
      8) для первых руководителей, заместителей руководителя организаций образования, методических кабинетов (центров):
      "Знание законодательства Республики Казахстан и нормативных правовых актов в области образования" – шестьдесят тестовых заданий;
      9) для методистов методических кабинетов (центров):
      "Методика преподавания, знание законодательства Республики Казахстан и нормативных правовых актов в области образования" – пятьдесят заданий.
      7. Результат ОЗП считается положительным при достижении пороговых уровней:
      1) для педагогов всех должностей:
      квалификационная категория "педагог" – 50 %;
      квалификационная категория "педагог-модератор" – 60 %;
      квалификационная категория "педагог-эксперт" – 70 %;
      квалификационная категория "педагог-исследователь" – 80 %;
      квалификационная категория "педагог-мастер" – 90 %;
      2) для первых руководителей, заместителей руководителя организаций образования, методических кабинетов (центров) – 70%;
      3) для методистов методических кабинетов (центров):
      квалификационная категория "педагог" – 50 %;
      квалификационная категория "педагог-модератор" – 60 %;
      квалификационная категория "педагог-эксперт" – 70 %;
      квалификационная категория "педагог-исследователь" – 80 %;
      квалификационная категория "педагог-мастер" – 90 %.
      Распределение баллов оценки знаний педагогов согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      8. Продолжительность выполнения ОЗП без учета времени на проведение инструктажа составляет:
      для педагогов – восемьдесят минут, для предметов "Математика", "Физика", "Химия", "Информатика" – сто двадцать пять минут;
      для первых руководителей, заместителей руководителя организаций образования (методических кабинетов (центров), методистов методических кабинетов (центров) – девяносто минут;
      для лиц с ограниченными возможностями (с нарушениями зрения, слуха, функций опорно-двигательного аппарата) дополнительно предоставляется 40 минут.
      9. ОЗП проходят:
      педагоги при очередной аттестации 1 (один) раз в год – бесплатно, 1 (один) раз – на платной основе согласно сумме, утвержденной уполномоченным органом в области образования;
      педагоги, претендующие на досрочную аттестацию, 1 (один) раз в год – бесплатно;
      лица без стажа, имеющие педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или имеющие документ о педагогической переподготовке, а также, желающие возобновить педагогическую деятельность – 1 (один) раз – бесплатно, последующие – на платной основе согласно сумме, утвержденной уполномоченным органом в области образования.
      Пробное тестирование (по желанию педагога) – на платной основе в течение года. Результаты пробного тестирования не являются основанием для прохождения ОЗП.
      10. Аттестация включает в себя для всех должностей педагогов комплексное аналитическое обобщение результатов деятельности.
      Для первых руководителей, заместителей руководителя организации образования, методического кабинета (центра) проводится также собеседование на заседании Комиссии с презентацией результатов деятельности.
      В случае, если методический кабинет (центр) является структурным подразделением без образования юридического лица, то первый руководитель, заместитель руководителя методического кабинета (центра) проходит процедуру аттестации как методист методического кабинета (центра).
      11. При проведении ОЗП не допускается:
      намеренная порча техники для тестирования и системы безопасности;
      попытка вмешательства в систему тестирования и нарушения, связанные с прохождением ОЗП;
      выходить из аудитории (компьютерного кабинета) без разрешения и сопровождения лица, выполняющего функции дежурного по коридору;
      выходить из аудитории (компьютерного кабинета) на не более чем 10 (десять) минут и не более 2 (двух) раз, при этом не допускается выходить в первые и последние часы тестирования, за исключением случаев, связанных со здоровьем педагогов;
      переговариваться, пересаживаться с места на место;
      обмениваться документами и бумагами А4, выданными для работы;
      заносить в аудиторию (компьютерный кабинет) следующие предметы: мобильные средства связи (пейджер, сотовые телефоны, планшеты, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон), рации, ноутбуки, плейеры, модемы (мобильные роутеры), смарт часы, смарт очки, фитнес-браслеты (трекеры), диктофон, наушники проводные, беспроводные, микронаушники, беспроводные видеокамеры, GPS (ДжиПиЭс) навигаторы, GPS (ДжиПиЭс) трекеры, устройства удаленного управления, а также другие устройста обмена информацией, работающие в следующих стандартах: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект);
      заносить в аудиторию (компьютерный кабинет) шпаргалки, учебно-методическую литературу, таблицу Менделеева и растворимости солей, калькулятор, бумаги различного формата;
      выносить из аудитории (компьютерного кабинета) бумаги различного формата.
      12. При установлении факта нарушения требований проведения ОЗП аттестуемый не допускается к прохождению аттестации сроком на один год.
      При повторном установлении факта нарушения требований проведения ОЗП педагог, руководитель (заведующий) отделом, методист методического кабинета (центра), заместитель руководителя организации образования, методического кабинета (центра) не допускается к прохождению аттестации на пять лет, первый руководитель организации образования, методического кабинета (центра) – на три года.
      13. После рассадки до начала ОЗП проводится инструктаж проведения тестирования.
      14. При проведении ОЗП участвуют представители уполномоченного органа в области образования в качестве наблюдателей.
      Наблюдатель не оказывает содействие педагогам во время тестирования, не допускает совершение действий, препятствующих проведению тестирования. При нарушении порядка проведения тестирования наблюдатель отстраняется от выполнения своих функций.
      15. Лица с ограниченными возможностями (с нарушениями зрения, слуха, функций опорно-двигательного аппарата) при наличии документа об установлении инвалидности, утвержденного приказом Премьер-Министра-Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 29 июня 2023 года № 260 "Об утверждении Правил проведения медико-социальной экспертизы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 32922), прикрепляют документы об установлении инвалидности к заявлению, где дополнительно указывают необходимость предоставления помощника.
      Организация, определенная уполномоченным органом в области образования, назначает помощника из числа работников организации (и (или) специалиста, владеющего жестовым языком), не имеющих родственных и других связей с педагогом, не являющегося педагогом предметов, сдаваемых в рамках ОЗП.
      16. При установлении нарушений во время проведения ОЗП или при просмотре видеозаписи процедуры, независимо от срока сдачи, составляется акт нарушения Правил согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      17. При несогласии с результатом ОЗП педагог подает заявление на апелляцию через систему компьютерного тестирования с мотивированным обоснованием (полным пояснением, пошаговым решением задач) по каждому заданию, не выходя из зала проведения ОЗП. Заявления на апелляцию после выхода педагога из зала проведения ОЗП не принимаются.
      Заявления на апелляцию по пересмотру всех заданий без мотивированного обоснования (полного пояснения, пошагового решения задач) по каждому заданию рассмотрению не подлежат.
      18. Апелляция рассматривается:
      1) по содержанию заданий в случаях:
      несогласия с обоснованием правильного ответа;
      отсутствия правильного ответа;
      наличия более, чем одного правильного ответа;
      некорректного задания;
      2) по техническим причинам в случае отсутствия фрагмента или текста в заданиях.
      19. Для проведения апелляции уполномоченным органом в области образования создается Апелляционная комиссия, которая обеспечивает прием заявлений на апелляцию в системе компьютерного тестирования.
      20. В состав Апелляционной комиссии входят представители государственных органов, педагоги организаций образования.
      Апелляционная комиссия состоит из нечетного числа членов. Члены Апелляционной комиссии участвуют в заседаниях без права замены.
      Срок действия полномочий Апелляционной комиссии составляет один год.
      21. Решение Апелляционной комиссии оформляется протоколом. Протокол заседания Апелляционной комиссии хранится в течение года в организации, определенной уполномоченным органом в области образования.
      Решение Апелляционной комиссии является окончательным и пересмотру не подлежит.
      Срок рассмотрения Апелляционной комиссии составляет 15 (пятнадцать) рабочих дней.
      22. Сертификат о прохождении ОЗП по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам выдается по завершении компьютерного тестирования.
      Результат ОЗП считается действительным один год со дня прохождения ОЗП.
      23. Хранение электронной базы данных педагогов, прошедших ОЗП, обеспечивается в течение пяти лет.
      24. При прохождении ОЗП педагоги выбирают язык сдачи (казахский, русский), дату, время, место тестирования. За день до тестирования педагогу направляется уведомление о дате, времени, месте тестирования.
      25. Педагогам, принятым на работу в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, при трудоустройстве на основании заявления Комиссией соответствующего уровня без проведения аттестации присваивается квалификационная категория:
      при наличии стажа работы на производстве по профилю не менее 5 (пяти) последних лет на момент трудоустройства – "педагог-модератор";
      при наличии стажа работы на производстве по профилю более 10 (десяти) последних лет на момент трудоустройства – "педагог-эксперт".
      Заседание Комиссии по присвоению квалификационной категории проводится в течение пяти рабочих дней с даты поступления заявления.
      Последующая аттестация проводится в соответствии с настоящими Правилами.
      26. При назначении на должность на основании заявления Комиссией присваивается квалификационная категория без прохождения процедуры аттестации:
      "педагог-модератор" – лицам, вошедшим в Президентский кадровый резерв, выпускникам Nazarbayev University, зарубежных организаций высшего и послевузовского образования, входящих в список рекомендованных для обучения по программе "Болашақ", в период не позднее пятилетнего срока после окончания организации высшего и послевузовского образования; педагогам иностранных языков, имеющим действующий сертификат Сэлта CELTA (сертифекейт ин инглиш лэнгуиж тичинг то адалтс. Кембридж Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) пасэндэбав Pass and above);
      "педагог-эксперт" – педагогам иностранных языков, имеющим действующий сертификат Дэлта DELTA (диплом ин инглш лэнгуидж тичинг ту адалтс Diploma in English Language Teaching to Adults) пас энд эбав Pass and above).
      Последующая аттестация проводится в соответствии с настоящими Правилами на общих основаниях.
      27. Комиссией аттестующего органа педагогу иностранного (английский, немецкий, французский) языка присваивается квалификационная категория по итогам комплексного аналитического обобщения результатов деятельности, без прохождения процедуры ОЗП на основании заявления и действующего сертификата по уровню владения языком:
      1) "педагог-модератор":
      английский язык: айелтс (IELTS) – 6,5 баллов или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT))– 79-84 баллов;
      французский язык: дельф (DELF) – В2;
      немецкий язык: гесэцэтификат (GoetheZertifikat) – В2;
      2) "педагог-эксперт":
      английский язык: айелтс (IELTS) – 6,5 баллов или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 85-93 баллов;
      французский язык: дельф (DELF) – В2;
      немецкий язык: гесэцэтификат (GoetheZertifikat) – В2;
      3) "педагог-исследователь":
      английский язык: айелтс (IELTS) – 7 баллов или тойфл (TOEFL) (Интернет бейсд тест (Ай Би Ти) іnternet Based Test (іBT)) – 94-101 баллов, тикити TKT (тичингноулидж тест TeachingKnowledge Test) модулс Modules 1-3 (один из 3-х модулей) бэнд Band 3-4/4 (результат 3-4 из 4 баллов); тикити клил TKT CLIL (контент энд лэнгуиджлернин Content and Language Integrated Learning); тикитийанлернерс TKT YL (йанлернерс Young Learners).
      французский язык: Дельф (DELF) – С1;
      немецкий язык: Гесэцэтификат (GoetheZertifikat) – С1;
      4) "педагог-мастер":
      английский язык: Айелтс (IELTS) – 7,5 баллов или тойфл (TOEFL) (Интернет бейсд тест (Ай Би Ти) іnternet Based Test (іBT)) – 102-109 баллов; тикити TKT (тичинг кноулидж тест Teaching Knowledge Test) модулс Modules 1-3 (один из 3-х модулей) бэнд Band 3-4/4 (результат 3-4 из 4 баллов); тикити клил TKT CLIL (контент энд лэнгуидж лернинг Content and Language Integrated Learning); тикити йанлернерс TKT YL (йанлернерс Young Learners);
      французский язык: Дельф (DELF) – С1;
      немецкий язык: Гесэцэтификат (GoetheZertifikat) – С1.
      28. Педагогам иностранных (китайский, турецкий, арабский и другие) языков на основании заявления и действующего сертификата, официально признанного в странах носителях языка, Комиссией присваивается квалификационная категория по итогам комплексного аналитического обобщения результатов деятельности, без прохождения процедуры ОЗП:
      "педагог-модератор" – уровень В2;
      "педагог-эксперт" – уровень С1 или С2.
      29. Педагогам, принятым на работу в соответствии с Постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 июня 2022 года № 390 "Об утверждении Правил привлечения лучших педагогов с соответствующим пакетом мер поддержки для регионов, имеющих дефицит учителей (Специальная программа)", на основании заявления присваивается квалификационная категория без прохождения процедуры аттестации:
      выпускникам организаций высшего, послевузовского образования – "педагог-модератор";
      имеющим квалификационную категорию "педагог-эксперт", "педагог-исследователь", – на один уровень выше.
      При переходе в другую организацию образования педагоги проходят процедуру подтверждения квалификационной категории, присвоенной в рамках Специальной программы.
      Последующая аттестация проводится в соответствии с настоящими Правилами.
      30. Педагогам, прошедшим обучение по программе отбора и подготовки лидеров изменений в образовании и вошедших в кадровый резерв, при назначении на должность присваивается квалификационная категория "руководитель первой категории" без прохождения процедуры аттестации.
      Последующая аттестация проводится в соответствии с настоящими Правилами.
      31. На основании протокола Комиссии аттестующий орган издает приказ о присвоении (подтверждении) квалификационной категории и организацией образования выдается удостоверение о присвоении (подтверждении) квалификационной категории по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

Полный текст: "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы" - "Әділет" АҚЖ (zan.kz) 
О внесении изменений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 января 2016 года № 83 "Об утверждении Правил и условий проведения аттестации педагогов, занимающих должности в организациях образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального, послесреднего, дополнительного образования и специальные учебные программы, и иных гражданских служащих в области образования и науки" - ИПС "Әділет" (zan.kz) 

Похожие публикации:

Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив