Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидаларын бекіту туралы. » КГУ «Бородинская средняя школа»
Коммунальное государственное учреждение
"Бородинская средняя школа"
отдела образования по району Алтай
Управления образования Восточно-Казахстанской области
Приемная:
+7 (772335) 5-58-17
Бухгалтерия:
+7 (772335) 5-58-17
Версия
для слабовидящих
Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидаларын бекіту туралы.
18
сентябрь
2023

Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидаларын бекіту туралы.

Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің м.а. 2007 жылғы 24 тамыздағы N 244 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2007 жылғы 19 қыркүйекте Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4939 болып енгізілді.
      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 24.05.2016 № 343 (алғашқы жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында, "Әділет органдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабын және "мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:
      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Әділет министрінің 08.06.2020 № 81 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      1. Қоса беріліп отырған Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидалары бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 24.05.2016 № 343 (алғашқы жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      2. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Министрдің м.а.


 Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің міндетін
атқарушының
2007 жылғы 24 тамыздағы
№ 244 бұйрығымен
бекітілген

Жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Әділет министрінің 08.06.2020 № 81 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы жоғалған немесе бүлінген құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру және түпнұсқасының (куәландырылған көшірмесінің) күшін жою қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы 2007 жылғы 26 шілдедегі № 310 Заңының 36-бабының 1-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы"Қазақстан РеспубликасыЗаңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленгенжәнежылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру тәртібін айқындайды.
      2. Осы қағидаларда келесі ұғымдар пайдаланылады:
      1) жылжымайтын мүлік - жер учаскелері, ғимараттар, құрылыстар және жермен тығыз байланысты өзге де мүлік, яғни мақсатына шамадан тыс зиян келтірілмей көшірілуі мүмкін болмайтын объектілер;
      2) құқықтық кадастр – жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтардың (құқықтық ауыртпалықтардың) бірыңғай мемлекеттік тізілімі;
      3) құқық белгілейтін құжаттар - солардың негізінде жылжымайтын мүлікке құқықтар (құқықтар ауыртпалықтары) туындайтын, өзгеретін және (немесе) тоқтатылатын құжаттар;
      4) жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу (бұдан әрі - мемлекеттік тіркеу) - Заң мен өзге де заңдарда белгіленген тәртіппен және мерзімдерде жылжымайтын мүлікке құқықтардың (құқықтар ауыртпалықтарының) туындауын, өзгеруін немесе тоқтатылуын және құқықтық кадастрдағы мемлекеттік тіркеудің өзге де объектілерін мемлекеттің тануы мен растауының міндетті рәсімі;
      5) көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар;
      6) өтініш берушінің уәкілетті өкілі – өтініш берушінің атынан өтініш беретін және сенімхатқа, заңнамаға, соттың шешіміне не құқықтық актіге негізделген өкілеттіктерге орай мемлекеттік тіркеуге байланысты өзге де әрекетті жүзеге асыратын адам;
      7) тіркеу ісі - құқықтық кадастрдың мемлекеттік тіркеуге ұсынылатын құжаттардың көшірмелерін объектілік принцип бойынша сақтау жүзеге асырылатын бөлігі.
      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 01.04.2021 № 241 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      3. "Жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғамының филиалдарымен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші)жылжымайтын мүліктің орналасқан жері бойынша көрсетіледі.
      4. Негізінде құқықтық кадастрда тіркеу жүргізілген жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасы (куәландырылған көшірмесі) жоғалған немесе бүлінген жағдайларда құқық белгілейтін құжатты қалпына келтіруді көрсетілетін қызметті берушітіркеу ісінде сақталатын көрсетілген құжаттың көшірмесінен телнұсқа беру арқылы жүргізеді.
      5. Құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын берген кезде тіркеуші орган құқықтық кадастрдың ақпараттық жүйесіне және құқықтық кадастрдың тіркеу ісінің тиісті бағандарына құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасының күшін жою туралы тиісті жазба енгізеді.
      6. Құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасы құқық иесіне немесе оның уәкілетті өкіліне ғана беріледі (бұдан әрі –көрсетілетін қызметті алушы);

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

     7. Мемлекеттік көрсетілген қызметті алу үшін көрсетілетіне қызметті алушы осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес төлем ақысы бойынша (бұдан әрі-өтініш) осы Қағиданың 2-қосымшасын сәйкес "Жылжымайтын мүлік құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметке қойылатын негізгі талаптар тізбесінің (бұдан әрі – Тізбе) 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды қоса бере отырып жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жері бойынша көрсетілетін қызметті беруші арқылы немесе "электрондық үкімет" порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
     8. Алып тасталды - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
     9. Өтінішті көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүгінген кезде қызметті беруші құжаттарды қабылдау және беру бөлімінің қызметкері құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және оларды жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу жөніндегі басқармаға (бөлімге) жолдайды.
      Көрсетілетін қызметті алушы Тізбенің 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған, сондай-ақ қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдау жөніндегі қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы Тізбенің 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды одан әрі қараудан бас тарту туралы хабарлама жібереді.
      Көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдау және беру бөлімінің қызметкеріне құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні мен уақытын көрсете отырып, олардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.
      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
     10. Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасының (бөлімінің) қызметкері құжаттарды қабылдау бөлімінен құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, мұрағаттан тіркеу істерін сұратады.
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
     11. Содан кейін жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасының (бөлімінің) қызметкері жылжымайтын мүлікке құқықтардың (ауыртпалықтардың) пайда болуына, өзгеруіне, тоқтатылуына немесе мемлекеттік тіркеудің өзге де объектілеріне құқықтардың (ауыртпалықтардың) туындауына, тоқтатылуына негіз болып табылатын жасалатын мәміленің және (немесе) өзге де заңдық фактілердің (заңдық құрамдардың) заңдылығын тексеруді қоса алғанда, мемлекеттік тіркеуге ұсынылған құжаттарды тексеруді жүзеге асырады.
      Жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу үшін қажетті мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын мәліметтерді жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасының (бөлімінің) қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден оның жеке электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасының (бөлімінің) қызметкері құқықтық кадастрдың ақпараттық жүйесіне құқық белгілейтін құжаттың түпнұсқасын жою және құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру туралы немесе Тізбенің 9-тармағында көзделген жағдайларда бас тарту туралы жазба енгізеді.
      Жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасының (бөлімінің) қызметкері ұсынылған құжаттар Тізбенің 8-тармағында көзделген талаптарға сәйкес келген кезде осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Телнұсқа" белгісі бар және тіркеуші органның мөртаңбасы қойылып жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын дайындайды.
      Телнұсқаны беруден бас тартқан жағдайда жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасының (бөлімінің) қызметкері Тізбенің 9-тармағында көзделген негіздер бойынша бас тарту туралы жазбаша хабарламаны дайындайды және көрсетілетін қызметті алушыға (өтініш берушінің уәкілетті өкіліне) жолдайды.
      Телнұсқаны дайындау немесе бас тарту туралы хабарламаны дайындау бойынша рәсімді жүзеге асырғаннан кейін құжаттар басшылыққа қарауға, кейіннен қол қою үшін жіберіледі.
      Қол қойылған құжаттар, құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасы немесе құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беруден бас тарту туралы хабарлама кейіннен көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін құжаттарды қабылдау және беру бөліміне беріледі.
      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      12. Өтінішті портал арқылы берген кезде электрондық сұрау салуды жіберу көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінен" жүзеге асырылады. Сұрау салу таңдалған қызметке сәйкес көрсетілетін қызметті берушіге автоматты түрде жіберіледі.
      Портал арқылы құжаттардың толық топтамасын көрсеткен кезде "жеке кабинетте" нәтижені алу орны мен күні көрсетіле отырып, мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі.
      13. Портал арқылы өтініш берген кезде жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасының (бөлімінің) қызметкері осы Қағидалардың 11-тармағына сәйкес тіркеу іс-әрекеттерін жүзеге асырады.
     13-1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Тізбенің 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер болған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыны мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіру мүмкіндігі үшін тыңдауды өткізу уақыты мен орны жөнінде хабардар етеді.
      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 жұмыс күні бұрын жіберіледі.
      Алдын ала шешім бойынша көрсетілетін қызметті алушының қарсылығын көрсетілетін қызметті беруші оны алған күннен бастап 2 жұмыс күні ішінде қабылдайды.
      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру туралы шешім қабылдайды не дәлелді бас тартуды қалыптастырады.
      Ескерту. 2-тарау 13-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Әділет министрінің 13.09.2021 № 795 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен; жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге (құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) немесе порталға жүгінген кезде құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап үш жұмыс күн.
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мерзімде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алуға өтініш білдірмеген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші оларды көрсетілетін қызметті алушы алғанға дейін қабылдау орны бойынша сақтауды қамтамасыз етеді.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Телнұсқа" белгісі бар жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасы және тіркеуші органның мөртаңбасы болып табылады.
     16. Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.
      Әділет министрлігі қағидаларға енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты өтінішті қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді жүзеге асыратын ұйымдарға көрсетілетін қызметті берушіге және бірыңғай байланыс орталығына жолдайды.
      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның қызметкерлерінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртiбі

      17. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың қызметкерлерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Мемлекеттік қызметтерді тікелей көрсететін көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      Шағымды қарауды жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу саласындағы қызметті мемлекеттік реттеу мен бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті орган, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүзеге асырады.
      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.
      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.
      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, шешімге, әрекетке (әрекетсіздікке) шағым жасайды, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.
      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа жүгінуге сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.
      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 13.09.2021 № 795 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.


 Жоғалған немесе бүлінген құқық
белгілейтін құжаттың
телнұсқасын беру және
түпнұсқасының
(куәландырылған көшірмесінің)
күшін жою қағидаларына
1-қосымша
 нысан
      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 13.09.2021 № 795 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.


 
      ________________________________________________________________________
      ("Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының филиалы)
      Құқық белгілейтін құжаттың телқұжатын беру туралы ӨТІНІШ N__________
      Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде) (бұдан әрі – Т.А.Ә.) /
      Заңды тұлғаның толық атауы __________
      ЖСН/БСН_______________________________________________________________
      Тұратын жері/ Заңды мекенжайы ___________________________________________
      Жеке басты куәландыратын құжат: түрі____________, №__________
      Берілді _______________________________, берілген күні______________________
      (егер өтініш беруші біреуден артық болса ақпаратты қайталау)/
      Мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің нөмірі
      _______________________________________________________________________
      _______________________________________________________________________
      Атынаніс-әрекететеді__________________________________________________
      (уәкілетті өкіл толтырады)
      негізінде _______________________________________________________________
      (өкілеттігін куәландыратын құжаттың деректемелері)
      _______________________________________________________________________
      ________________________________________ мекен-жайы бойынша орналасқан
      жылжымайтын мүлік объектісіне
      _______________________________________________________________________
      (құжаттыңатауы)
      Басшысының немесе
      Уәкілетті өкілдің Т.Ә.А. ____________________________________________________
      _______________________________________________________________ негізінде
      (өкілеттігін куәландыратын құжаттың деректемелері)
      _______________________________________________________________________
      _______________________________________________________________________
      _____________________________________________________ атынан ісәрекет ететін
      _______________________________________________________________________
      ________________________________ телқұжатын беруді сұраймын (сұраймыз)
      Құқық белгілейтін құжаттың жоғалуына немесе бүлінуіне
      (бұзылуына) әкелген мән-жайлар ___________________________________________
      _______________________________________________________________________
      _______________________________________________________________________
      Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:
      1. Төленгені туралы құжат: түрі_______ N______ сомасы_________теңге
      2. _____________________________________________________________________
      _______________________________________________________________________
      3. _____________________________________________________________________
      _______________________________________________________________________
      _______________________________________________________________________
      (өтініш қабылдаған маманның Т.Ә.А. мен қолы)
      Өтініш берілген күн:_____________20__жыл.
      Уақыты_________сағ.__________мин.
      Орындаудың жоспарлы уақыты_____________________________________________
      Өтінішті орындау /қарау/ нәтижесі__________________________________________
      _______________________________________________________________________
      Тексерілді: күні________ 20__жыл.
      _______________________________________________________________________
      (орындаушының Т.Ә.А. және қолы)
      Ескертпе: Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін.
      Көрсетілетін қызметті алушы өзі көрсеткен тұрғылықты жерінің (орналасқан жерінің) мекен-жайы, жұмыс орны, ұялы байланыстың абоненттік нөмірі, электрондық мекенжайы дұрыс екендігін, ал көрсетілген контактілерге жіберілген хабарлама (хабархат) тиісті және жеткілікті деп саналатындығын өзінің қолтаңбасымен растайды.
      _______________ "___" ________ 20__ ж.
      (қолы)


 Жоғалған немесе бүлінген құқық
белгілейтін құжаттың
телнұсқасын беру және
түпнұсқасының
(куәландырылған көшірмесінің)
күшін жою қағидаларына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы: "Жылжымайтын мүлiкке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру"

1Қызмет берушінің атауыЖылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жері бойынша "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының филиалы
2Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді ұсыну тәсілдері"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы, "электрондық үкіметтің" веб-порталы
3Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімікөрсетілетін қызметті берушіге немесе порталға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап үш жұмыс күні (құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді)
Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 20 минут;
Көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20.
4Мемлекеттік қызмет көрсету нысаныЭлектрондық (ішінара автоматтандырылған/қағаз түрінде);
5Мемлекеттік қызметтер көрсету нәтижесіЖылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасы не Тізбенің 9-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны:
электрондық / қағаз түрінде.
Көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды беру көрсетілетін қызметті алушының немесе оның өкілінің жеке куәлігін не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжатты көрсеткен кезде Мемлекеттік корпорацияда жүзеге асырылады.
6Көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өндіріп алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны жинау тәсілдеріМемлекеттік қызмет көрсету бойынша төлем Қазақстан Республикасы Ақпарат және коммуникация министрінің 2018 жылғы 27 қыркүйектегі № 418 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде № 17498 болып тіркелген) жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу саласындағы тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) бағаларына сәйкес алынады.
7Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі1) жылжымайтын мүлікке құқықты мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын Мемлекеттік корпорацияның филиалдарында Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда - дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін;
2) құжаттарды қабылдау және беру бойынша Мемлекеттік корпорацияның филиалдарында – дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін үзіліссіз, Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсету кезекші бөлімдері дүйсенбіден жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін және сенбі күні сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес мереке және демалыс күндерінен басқа;
3) порталда - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (жұмыс уақыты, жексенбі және мереке күндері аяқталғаннан кейін жүгінген кезде Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес өтініштерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
8Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесіҚұқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын алу үшін көрсетілетін қызметті алушы (өтініш берушінің уәкілетті өкілі) мынадай құжаттарды ұсынуы тиіс:
Көрсетілетін қызметті берушіге:
1) жеке куәлік немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
2) өтініш;
3) құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру үшін төлемді растайтын құжат;
"Электрондық үкімет" веб-порталына www.egov.kz (бұдан әрі-портал):
1) электрондық – цифрлық қолтаңбамен немесе бір реттік парольмен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;
жеке тұлға жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметтерді толтырады;
заңды тұлға мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді толтырады.
2) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы жүргізілген төлемді қоспағанда, құқық белгілейтін құжаттың телнұсқасын беру үшін төлемді растайтын құжаттың электрондық көшірмесі.
ЭҮТШ арқылы жүргізілген төлем туралы мәліметтерді жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу басқармасы (бөлімі) "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.
Шетелдік заңды тұлғалар сауда тізілімінен заңдастырылған үзінді көшірмені немесе шетелдік заңды тұлға шет мемлекеттің заңнамасы бойынша заңды тұлға болып табылатынын куәландыратын басқа да заңдастырылған құжатты мемлекеттік және орыс тілдеріне нотариалды куәландырылған аудармасымен бірге ұсынады;
9Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздерМемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз болып табылады:
1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;
3) "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Заңның 8-бабына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге ұсынылатын келісімінің болмауы.
10Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде электрондық нысанда және "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы арқылы көрсетілетін өзге де талаптарӨзіне-өзі қызмет көрсетуді жүзеге асыру, өз бетінше жүріп-тұру, бағдарлану мүмкіндігі немесе қабілетінен толық немесе ішінара айырылған көрсетілетін қызметті алушыларға құжаттарды қабылдауды 1414, 88000807777 бірыңғай байланыс орталығы арқылы жүгіну арқылы көрсетілетін қызметті беруші тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің-www интернет-ресурсында орналастырылған www. gov.kz.
Көрсетілетін қызметті алушы ұялы байланыс операторы ұсынған көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірін тіркеген және порталдың есептік жазбасына қосқан жағдайда ЭЦҚ болған немесе бір реттік пароль пайдаланылған жағдайда мемлекеттік қызметті портал арқылы электрондық нысанда алады.
Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде алады.
Сандық құжаттар қызметі мобильді қосымшада және пайдаланушылардың ақпараттық жүйелерінде рұқсат етілген пайдаланушылар үшін қол жетімді.
Цифрлық құжатты пайдалану үшін пайдаланушылардың мобильді қосымшасында және ақпараттық жүйелерінде қолжетімді әдістермен авторизацияланған өту, бұдан әрі "цифрлық құжаттар" бөлімінде одан әрі пайдалану үшін қажетті құжатты қарау қажет


 Жоғалған немесе бүлінген құқық
белгілейтін құжаттың
телнұсқасын беру
және түпнұсқасының
(куәландырылған көшірмесінің)
күшін жою қағидаларына
3-қосымша
 Т.А.Ә. (болған жағдайда)
(бұдан әрі – Т.А.Ә.) немесе
көрсетілетін қызметті алушы
ұйымының атауы)
_____________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Әділет министрінің 04.04.2023 № 217 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы (филиалын көрсету) Сіздің осы Тізбенің 8-тармағында көзделген тізбеге сәйкес, құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға сондай-ақ қолданыс мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынғаныңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттiк көрсетілетін қызмет тізбесіне сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауын көрсету) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:
      Жоқ құжаттардың атаулары:
      1) ___________________________________________________;
      2) ___________________________________________________;
      3) ….
      Осы қолхат 2 данада, әрбір тарап үшін бір-бірден жасалды.
      Т.А.Ә. (болған жағдайда) (қолы) (жылжымайтын мүлікке құқық бойынша басқарма бөлім)
      Орындаушы: Т.А.Ә. (болған жағдайда) _________________
      Телефон ______________________________
      Алдым: _____________________________________________________________
      көрсетілетін қызметті алушының /Т.А.Ә. (болған жағдайда) қолы
      20___ жылғы "___" ____________


 Жоғалған немесе бүлінген құқық
белгілейтін құжаттың
телнұсқасын беру және
түпнұсқасының
(куәландырылған көшірмесінің)
күшін жою қағидаларына
4-қосымша
 Нысан
      Тегі, Аты, Әкесінің аты (ол болған кезде) (бұдан әрі – Т.А.Ә.) немесе көрсетілетін қызметті алушы ұйымының атауы) _____________________ (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 20-бабы 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы (филиалын көрсету) Сіздің осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген тізбеге сәйкес, құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет атауын көрсету) құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:
      Жоқ құжаттардың атаулары:
      1) ________________________________________;
      2) ________________________________________;
      3) ….
      Осы қолхат 2 данада, әрбір тарап үшін бір-бірден жасалды.
      Т.А.Ә. (тіркеуші орган қызметкерінің) (қолы)
      Орындаушы: Т.А.Ә. _____________
      Телефон ______________________
      Алдым: ____________________________________________________
      көрсетілетін қызметті алушының қолы/Т.А.Ә. қолы
      20___ жылғы"___" ____________

Об утверждении Правил выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа

Приказ и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 24 августа 2007 года № 244. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 сентября 2007 года № 4939.
      Сноска. В заголовок внесено изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с приказом Министра РК от 24.05.2016 № 343 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В целях реализации Закона Республики Казахстан "О государственной регистрации прав на недвижимое имущество", руководствуясь статьей 7 Закона Республики Казахстан "Об органах юстиции" и в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:
      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра юстиции РК от 08.06.2020 № 81 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа.
      Сноска. В пункт 1 внесено изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с приказом Министра РК от 24.05.2016 № 343 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Настоящий приказ вводится в действие со дня официального опубликования.
И.о. Министра


 Утверждены приказом
исполняющего обязанности
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 24 августа 2007 года № 244

Правила выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии)утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра юстиции РК от 08.06.2020 № 81 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи дубликата и аннулирования подлинника (удостоверенной копии) утраченного или поврежденного правоустанавливающего документа (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 36 Закона Республики Казахстан от 26 июля 2007 года № 310"О государственной регистрации прав на недвижимое имущество" и в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона "О государственных услугах" определяют порядок оказания государственной услуги по выдаче дубликата правоустанавливающего документа на недвижимое имущество.
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) недвижимое имущество (недвижимость) - земельные участки, здания, сооружения и иное имущество, прочно связанное с землей, то есть объекты, перемещение которых без несоразмерного ущерба их назначению невозможно;
      2) правовой кадастр – единый государственный реестр зарегистрированных прав (обременений прав) на недвижимое имущество;
      3) правоустанавливающие документы - документы, на основании которых возникают, изменяются и (или) прекращаются права (обременения прав) на недвижимое имущество;
      4) государственная регистрация прав на недвижимое имущество (далее - государственная регистрация) - обязательная процедура признания и подтверждения государством возникновения, изменения или прекращения прав (обременении прав) на недвижимое имущество и иных объектов государственной регистрации в правовом кадастре в порядке и сроки, установленные настоящим Законом и иными законами;
      5) услугополучатель - физические и юридические лица, за исключением центральных государственных органов, загранучреждений Республики Казахстан, местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов;
      6) уполномоченный представитель заявителя - лицо, которое от имени заявителя подает заявление и осуществляет иные действия, связанные с государственной регистрацией, в силу полномочия, основанного на доверенности, законодательстве, решении суда либо правовом акте;
      7) регистрационное дело - часть правового кадастра, в котором по объектному принципу осуществляется хранение копии документов, представленных на государственную регистрацию.
      Сноска. Пункт 2 – в редакции приказа Министра юстиции РК от 01.04.2021 № 241 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      3. Государственная услуга "Выдача дубликата правоустанавливающего документа" (далее – государственная услуга) оказывается филиалами НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по месту нахождения объекта недвижимого имущества (далее – услугодатель).
      4. В случаях утраты или повреждения подлинника (удостоверенной копии) правоустанавливающего документа на недвижимое имущество, на основании которого была произведена регистрация в правовом кадастре, восстановление правоустанавливающего документа производится путем выдачи услугодателем дубликата с копии указанного документа, который хранится в регистрационном деле.
      5. При выдаче дубликата правоустанавливающего документа регистрирующий орган вносит соответствующую запись об аннулировании подлинника правоустанавливающего документа в информационную систему правового кадастра и в соответствующие графы регистрационного листа правового кадастра.
      6. Дубликат правоустанавливающего документа выдается только правообладателю или его уполномоченному представителю (далее - услугополучатель)

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      7. Для получения государственной услуги услугополучатель подает заявление по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – заявление) с приложением документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги "Выдача дубликата правоустанавливающего документа на недвижимое имущество" (далее – Перечень) согласно приложению 2 к настоящим Правилам через услугодателя по местонахождению объекта недвижимого имущества услугополучателя либо через веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).
      Сноска. Пункт 7 - в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).
      8. Исключен приказом Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).
      9. При подаче заявления через услугодателя работник отдела приема и выдачи документов услугодателя осуществляет прием документов и направляет их в управление (отдел) по регистрации прав на недвижимое имущество.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 Перечня, а также документов с истекшим сроком действия, работник услугодателя по приему документов отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      В случаях представления через портал услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8 Перечня, и (или) документов с истекшим сроком действия, услугодатель направляет уведомление об отказе в дальнейшем рассмотрении документов.
      При предъявлении работнику отдела приема и выдачи документов услугодателя полного пакета документов услугополучателю выдается расписка о их приеме с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.
      Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).
      10. Работник управления (отдела) по регистрации прав на недвижимое имущество осуществляет прием документов от отдела приема документов, запрашивает регистрационные дела из архива.
      Сноска. Пункт 10- в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).
      11. После чего работник управления (отдела) по регистрации прав на недвижимое имущество осуществляет проверку документов, представленных на государственную регистрацию, включая проверку законности совершаемой сделки и (или) иных юридических фактов (юридических составов), являющихся основаниями возникновения, изменения, прекращения прав (обременении) на недвижимое имущество или иных объектов государственной регистрации на соответствие действующему законодательству.
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, необходимые для государственной регистрации прав на недвижимое имущество, работник управления (отдела) по регистрации прав на недвижимое имущество получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных его личной электронной цифровой подписью.
      Работник управления (отдела) по регистрации прав на недвижимое имущество вносит запись в информационную систему правового кадастра об аннулировании подлинника правоустанавливающего документа и выдачи дубликата правоустанавливающего документа либо об отказе в случаях, предусмотренных пунктом 9 Перечня.
      Работник управления (отдела) по регистрации прав на недвижимое имущество при соответствии представленных документов, предусмотренными пунктом 8 Перечня, готовит дубликат правоустанавливающего документа на недвижимое имущество с отметкой "дубликат", проставляет штамп регистрирующего органа по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.
      После осуществления процедуры по подготовке дубликата либо подготовке уведомления об отказе документы направляются на рассмотрение руководству, для последующего их подписания.
      Подписанные документы передаются в отдел приема и выдачи документов, для последующей выдачи дубликата правоустанавливающего документа либо уведомления об отказе выдачи дубликата правоустанавливающего документа услугополучателю.
      В случае отказа в выдаче дубликата работник управления (отдела) по регистрации прав на недвижимое имущество направляет услугополучателю (уполномоченному представителю заявителя) письменное уведомление об отказе по основаниям, предусмотренным пунктом 9 Перечня.
      Сноска. Пункт 11- в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).
      12. При подаче заявления через портал отправка электронного запроса осуществляется из "личного кабинета" услугополучателя. Запрос автоматически направляется услугодателю в соответствии с выбранной услугой.
      При предъявлении через портал полного пакета документов в "личном кабинете" отображается статус о принятии запроса на оказание государственной услуги с указанием места и даты получения результата.
      13. При подаче заявления через портал работник управления (отдела) по регистрации прав на недвижимое имущество осуществляет регистрационные действия согласно пункту 11 настоящих правил.
      13-1. В случае наличия оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренными пунктом 9 Перечня государственной услуги услугодатель уведомляет услугополучателя о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также времени и месте проведения заслушивания для возможности выразить услугополучателю позицию по предварительному решению.
      Уведомление о заслушивании направляется не менее чем за 3 рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги.
      Возражение услугополучателя по предварительному решению принимается услугодателем в течение 2 рабочих дней со дня его получения.
      По результатам заслушивания услугодатель принимает решение о выдаче дубликата правоустанавливающего документа либо формирует мотивированный отказ.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 13-1 в соответствии с приказом Министра юстиции РК от 13.09.2021 № 795 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования); в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).
      14. Срок оказания государственной услуги три рабочих дня с момента сдачи пакета документов услугополучателем при обращении к услугодателю (день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги) или на портал.
      При не обращении услугополучателя за результатом государственной услуги в указанный срок, услугодатель обеспечивает их хранение по месту приема до получения услугополучателем.
      15. Результатом оказания государственной услуги является дубликат правоустанавливающего документа на недвижимое имущество с отметкой "дубликат" и штампа регистрирующего органа по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.
      16. Услугодатель обеспечивает внесение данных о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в порядке, установленном уполномоченным органом, в сфере информатизации в соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона "О государственных услугах";
      Министерство юстиции направляет информацию о внесенных изменениях и (или) дополнениях в Правила в организации, осуществляющие прием заявления и выдачи результата оказания государственной услуги, услугодателю и Единый контакт-центр.
      Сноска. Пункт 16 - в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок обжалования решения, действия (бездействия) услугодателя и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг

      17. Жалоба на решения, действия (бездействие) услугодателя и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг подается на имя руководителя услугодателя.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, непосредственно оказывающих государственные услуги, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      Рассмотрение жалобы осуществляется уполномоченным органом, осуществляющим государственное регулирование и контроль деятельности в сфере государственной регистрации прав на недвижимое имущество, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).
      Жалоба подается услугодателю, чье решение, действие (бездействие) обжалуется.
      Услугодатель, чье решение, действие (бездействие) обжалуется, не позднее трех рабочих дней со дня поступления жалобы направляет ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.
      При этом услугодатель, чье решение, действие (бездействие) обжалуется, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение трех рабочих дней примет решение либо иное административное действие, полностью удовлетворяющие требованиям, указанным в жалобе
      Если иное не предусмотрено законом, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.
      Сноска. Пункт 17 - в редакции приказа Министра юстиции РК от 13.09.2021 № 795 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).


 Приложение 1
к Правилам выдачи дубликата
и аннулирования подлинника
(удостоверенной копии)
утраченного
или поврежденного
правоустанавливающего
документа
 Форма
      __________________________________________________________________________
(филиал Государственной корпорации "Правительство для граждан")

Заявление № _____о выдаче дубликата правоустанавливающего документа

      Сноска. Приложение 1 - в редакции приказа Министра юстиции РК от 13.09.2021 № 795 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).
      Фамилия, Имя, Отчество (при его наличии) (далее – Ф.И.О) /
Полное наименование юридического лица
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
ИИН/БИН ________________________________________________________________
Место жительства/Юридический адрес _______________________________________
Документ, удостоверяющий личность:
вид______, №______________________________
Выдан _____________________________, дата выдачи __________________________
(повторение информации если заявителей больше одного)
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Номер государственной регистрации_________________________________________
От имени, которого действует ______________________________________________
(заполняется уполномоченным представителем)
на основании ____________________________________________________________
(реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)
________________________________________________________________________
Ф.И.О. руководителя или уполномоченного представителя
________________________________________________________________________
Прошу (просим) выдать дубликат __________________________________________
(наименование документа) ________________________________________________
_______________________________________________________________________
на объект недвижимости, расположенный по адресу: ____________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Обстоятельства, повлекшие утрату, повреждение (порчу) правоустанавливающего документа
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
К заявлению прилагаю (ем) следующие документы:
1. Документ об оплате: вид _______ №________ на сумму _______ тенге
2. ________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3.________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О. и подпись специалиста, принявшего заявление)
Дата подачи заявления: ____________ 20__ года.
Время ____ час ____ мин
Плановая дата исполнения __________________________________________________
Результат выполнения/ рассмотрения/ заявления _______________________________
_________________________________________________________________________
Проверено: дата ________________ 20 __ года.
_________________________________________________________________________
(Ф.И.О. и подпись исполнителя)
Примечание:
Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
Услугополучатель подтверждает своей подписью ознакомление с тем, что указанные
им адрес места жительства (места нахождения), места работы, абонентский номер
сотовой связи, электронный адрес достоверны, а уведомление (извещение),
направленное на указанные контакты, будет считаться надлежащим и достаточным.
_______________ "___"________20__ г. (подпись)


 Приложение 2
к Правилам выдачи дубликата и
аннулирования подлинника
(удостоверенной копии)
утраченного или поврежденного
правоустанавливающего
документа
      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги

Наименование государственной услуги
"Выдача дубликата правоустанавливающего документа на недвижимое имущество"
1Наименование услугодателяНекоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по месту нахождения объекта недвижимого имущества
2Способы предоставления государственной услугиНекоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан", веб-портал "электронного правительства"
3Срок оказания государственной услугитри рабочих дня с момента сдачи пакета документов услугополучателем при обращении к услугодателю (день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги) или на портал
Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю – 20 минут;
Максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 20.
4Форма оказания государственной услугиЭлектронная (частично автоматизированная/бумажная).
5Результат оказания государственной услугиДубликат правоустанавливающего документа на недвижимое имущество либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9 Перечня.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная/бумажная.
Выдача документов услугополучателю осуществляется Государственной корпорации при предъявлении удостоверения личности, либо электронного документа из сервиса цифровых документов услугополучателем или его представителя.
6Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики КазахстанОплата по оказанию государственной услуги взимается в соответствии с ценами на товары (работы, услуги) в сфере государственной регистрации прав на недвижимое имущество утвержденными приказом Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 27 сентября 2018 года № 418 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17498)
7График работы услугодателя1) в филиалах Государственной корпорации, осуществляющих государственную регистрацию права на недвижимое имущество - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан;
2) в филиалах Государственной корпорации по приему и выдаче документов – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов без перерыва, дежурные отделы обслуживания населения Государственной корпорации с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 20.00 часов и в субботу с 9.00 до 13.00 часов кроме праздничных и выходных дней согласно Трудового кодекса Республики Казахстан;
3) портала - круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении после окончания рабочего времени, воскресенья и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).
8Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услугиДля получения дубликата правоустанавливающего документа услугополучатель (уполномоченный представитель заявителя) должен представить следующие документы:
Услугодателю:
1) удостоверение личности, либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
2) заявление;
3) документ, подтверждающий оплату за выдачу дубликата правоустанавливающего документа.
На веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал):
1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный электронной – цифровой подписью или одноразовым паролем;
физическое лицо заполняет сведения о документе, удостоверяющего личность; юридическое лицо заполняет сведения о государственной регистрации.
2) электронная копия документа, подтверждающая оплату за выдачу дубликата правоустанавливающего документа, за исключением оплаты, произведенной через платежный шлюз "электронного правительства" (далее – ПШЭП).
Сведения об оплате, произведенной посредством ПШЭП управление (отдел) по регистрации прав на недвижимое имущество получает через шлюз "электронного правительства".
Иностранные юридические лица представляют легализованную выписку из торгового реестра или другой легализованный документ, удостоверяющий, что иностранное юридическое лицо является юридическим лицом по законодательству иностранного государства, с нотариально засвидетельствованным переводом на государственный и русский языки
9Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики КазахстанОснованиями для отказа в оказании государственной услуги являются:
1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил.
3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.
10Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан"Услугополучателям имеющим полную или частичную утрату способности, или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться прием документов производится услугодателем с выездом по месту жительства, посредством обращения через единый контакт-центр 1414, 88000807777.
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе услугодателя – www. gov. kz.
Услугополучатель получает государственную услугу в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП или использования одноразового пароля, в случае регистрации и подключения абонентского номера услугополучателя, предоставленного оператором сотовой связи, к учетной записи портала.
Услугополучатель получает информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра.
Сервис цифровых документов доступен для пользователей, авторизованных в мобильном приложении и информационных системах пользователей.
Для использования цифрового документа необходимо пройти авторизацию методами доступными в мобильном приложении и информационных системах пользователей, далее в разделе "Цифровые документы" просмотреть необходимый документ для дальнейшего пользования


 Приложение 3
к Правилам выдачи дубликата
и аннулирования подлинника
(удостоверенной копии)
утраченного или поврежденного
правоустанавливающего
документа
      Сноска. Приложение 3 - в редакции приказа Министра юстиции РК от 04.04.2023 № 217 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).


 Форма
 (Ф.И.О.(при его наличии)
(далее - Ф.И.О), или
наименование организации
услугополучателя)
__________________________
(адрес услугополучателя)

Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан
"О государственных услугах", Государственная корпорация "Правительство
для граждан" (указать филиал) отказывает в приеме документов на оказание
государственной услуги (указать наименование государственной услуги
в соответствии с перечнем государственной услуги) ввиду представления Вами
неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 8
Перечня государственной услуги "Выдача дубликата правоустанавливающего
документа на недвижимое имущество", а также документов с истекшим сроком
действия, а именно:
Наименование отсутствующих документов:
1) ______________________________________________________________________;
2) ______________________________________________________________________;
3) ….
Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
Ф.И.О. (при его наличии) (работника управления (отдела) по регистрации прав
на недвижимое имущество) (подпись)
Исполнитель: Ф.И.О. (при его наличии)
____________________________________________________________________
Телефон _______________________
Получил:
____________________________________________________________________
Ф.И.О. (при его наличии) / подпись услугополучателя
"___" _______20__ год


 Приложение 4
к Правилам выдачи
дубликата и аннулирования
подлинника (удостоверенной копии)
утраченного или поврежденного
правоустанавливающего документа
 Форма

                        Штамп регистрирующего органа

      Право (обременение)______________________ на ________________________
      (вид права, обременения) (адрес и кадастровый номер объекта)
      зарегистрировано _________________ _______________________________________
      (дата регистрации) (наименование регистрирующего органа)
      Дубликат ___________________________ выдан по заявлению № __________
      (наименование, дата и номер правоустанавливающего документа)
      от "__" ________ 20__ года. ________________________________________________
      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии) правообладателя, подавшего
      заявление на получение дубликата)
      _________________________________________________________________________
      (наименование регистрирующего органа, выдавшего дубликат)
      Исполнитель _______________ подпись _________
      Начальник отдела _______________ подпись _________
      Руководитель _______________ подпись _________
Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив