01
сентябрь
2023
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау".
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен
тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды
ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет регламенті
1. Негізгі ұғымдар
1. Осы "Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесi ұғымдарды қолданады:1) тұтынушы-жеке тұлға
2) уәкiлеттi орган- аудандық, қалалық бiлiм бөлiмi
3) уәкiлеттi органның жауапты орындаушысы - уәкiлеттi орган қызметкеріне лауазымды нұсқауға сәйкес мiндеттер жүктеледі
4) уәкiлеттi органның жетекшiсі - аудан, қалалық бiлiм бөлiмiнiң басшысы
2. Жалпы ережелер
2. Мемлекеттік қызмет туралы осы Регламент 2000 жылы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабының 4-тармағының негізінде жасалынды.3. "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыру ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) осы стандартқа 1, 2-қосымшаларға сәйкес аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдары жүзеге асырады.
4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
5. Мемлекеттік қызмет "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 24 қазандағы Заңының 6-бабы 2-тармағының 19) тармақшасына, 3-тармағының 21) тармақшасына, 4-тармағының 14) тармақшасына сәйкес көрсетіледі.
6. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат осы Стандарттың 3, 4-қосымшаларында тізбесі көрсетілген облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалар мен астананың білім басқармаларының фойелерінде орналасқан стендтерде, сондай-ақ облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың әкімдіктерінің және білім басқармасының интернет-ресурстарында және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің www.edu.gov.kz сайтында орналастырылған.
7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нәтижесі осы стандарттың 5-қосымшасына сәйкес жалпы білім беретін мектепте тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілгені туралы анықтаманы қағаз түрінде бере отырып, жалпы білім беретін мектептерде оқушылар мен тәрбиеленушілердің жеке санаттарына тегін ыстық тамақ беру немесе қызмет көрсетуден бас тартатыны жөнінде дәлелді жауап болып табылады.
8. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік мекемелердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілерге (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы):
1) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балаларға;
2) жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі өмір сүру деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балаларға;
3) отбасыларда тұратын жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға;
4) төтенше жағдайлардың нәтижесінде шұғыл көмекті қажет ететін отбасылардан шыққан балаларға;
5) білім беру ұйымдарын басқарудың алқалық органдары айқындайтын өзге де санаттағы балаларға көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
1) мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беру бес жұмыс күнін (өтініш түскен мерзімнен бастап бес күн ішінде) құрайды;
2) өтініш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейінгі күтудің барынша шекті уақыты (тіркеу кезінде) – 30 минуттан аспайды;
3) өтініш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсетудің барынша шекті уақыты – 30 минуттан аспайды;
10. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
11. Мемлекеттік қызмет оқу жылы бойы көрсетіледі: белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес жұмыс және мереке күндерін қоспағанда, түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
Алдын ала жазылу және жедел ресімдеу қарастырылмаған.
12. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушыларға, оның ішінде дене мүмкіндігі шектеулі адамдарға қызмет көрсету үшін жағдай жасалған облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалар мен астананың жергілікті атқарушы органдардың қарамағындағы жалпы білім беретін мектептердің ғимараттарында көрсетіледі.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар
13. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы жалпы білім беретін мектепке мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:1) осы стандарттың 6-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген адамдар санаты үшін өтініш иесінің (отбасының) жергілікті атқарушы органдар тарапынан ұсынылатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;
2) осы стандарттың 6-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген адамдар санаты үшін табысы туралы мәліметтер (ата-аналардың немесе оларды алмастырушы тұлғалардың еңбекақылары, кәсіпкерлік және басқа да қызмет түрлерінен түскен табыстары, балаларға төленетін алимент түріндегі және қарауындағы басқа да адамдардың табыстары);
3) осы стандарттың 6-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген отбасыларда тәрбиеленетін адамдар санаты үшін, уәкілетті органның жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қорғаншылықты (қамқоршылықты), патронаттық тәрбиелеуді бекіту туралы шешімі;
4) осы стандарттың 6 тармағының 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген адамдар санатын отбасының материалдық-тұрмыстық ахуалын зерделеу негізінде алқалық орган айқындайды. Алқалық орган қажет болған жағдайда көрсетілген санаттарға қаржылай және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін қажетті құжаттарды сұратуға құқылы.
14. Мемлекеттік қызметті алуға арналған өтініштің үлгісі және қажетті құжаттар тізбесі жалпы білім беретін мектептердің фойесінде орналастырылады, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептің қызмет көрсетуге жауапты қызметкерінен алуға болады.
15. Осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттар аталған қызметті көрсетуге жауапты жалпы білім беретін мектеп қызметкерінің кабинетіне тапсырылады.
16. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық құжаттарды тапсыру кезінде мемлекеттік қызметті алушыға осы стандартқа 7-қосымшаға сәйкес қызметті алатын күнін көрсете отырып, қолхат берген жалпы білім беретін мектептің жауапты қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты, өтінішті қабылдап алған күні мен нөмірі көрсетілген қажетті құжаттарды қабылдап алғаны жөнінде қолхат беріледі.
17. Мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметтің нәтижесі жалпы білім беретін мектептің жауапты қызметкері мемлекеттік қызметті алушының өзі немесе оның өкілі өтініш берген жағдайда (ресми бекітілген тиісті құжаттар болған жағдайда) өтініш түскеннен бастап 5 күн өткен соң беріледі.
18. Мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға мемлекеттік қызметті алушының осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды толық тапсырмауы негіз болады.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекет ету тәртібінің
сипаттамасы
19. Қызмет көрсетудің негізгі қағидаттары:1) Қазақстан Републикасының заңнамасын сақтау;
2) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну;
3) мемлекеттік қызметті алушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
4) мемлекеттік қызметті уақытында ұсыну;
5) сыпайылық және нақтылық.
5. Жұмыс нәтижелері
20. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың 8-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.21. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен қолжетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәндері жыл сайын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітіледі.
6. Шағымдану тәртібі
22. Облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті білім беру органдарының қызметкерлері уәкілетті лауазымды тұлғаның іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіреді және шағымды дайындауға көмек көрсетеді.23. Шағым жазбаша нысанда пошта арқылы немесе қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электронды түрде не облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті білім беру органдарының кеңселері арқылы аталған стандарттың 3, 4-қосымшаларына сәйкес жұмыс күндері қолма-қол қабылданады.
Шағым беру кезінде қажетті құжаттардың тізбесіне еркін нысанда жазылған өтініш және қызмет көрсету үшін мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттардың көшірмелері кіреді.
24. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы бойынша наразылық болса, қызмет дөрекі көрсетілген жағдайда шағым Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитетіне мына мекенжай бойынша беріледі: Астана қаласы, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты, 1-кіреберіс, 945-кабинет.
25. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда мемлекеттік қызметті алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
26. Облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы білім беру органдарына шағым беру үшiн мемлекеттік қызметті алушы өтінішті еркiн нысанда өз қолымен жазады.
27. Қабылданған шағым облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы білім беру органдарының кіріс хат-хабарларды есепке алу журналында тiркеледi және "Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында белгiленген мерзiмде қаралады. Мемлекеттік қызметті алушыға өтiнiштiң күнi мен уақыты, қабылдаған адамның тегi, аты, әкесiнiң аты көрсетiлген талон берiледi.
Шағымды қарау нәтижесi мемлекеттік қызметті алушыға жазбаша түрде пошта немесе электронды пошта арқылы хабарланады.
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымша |
Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың жергілікті
атқарушы органдарының тізімі
N | Әкімдіктің атауы | Телефон | Заңды мекен-жайы | Сайттың мекен-жайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| ММ "Алматы облысын әкімінің аппараты" | 8(7282) 27-19-75 | 040000, Талдықорған қаласы Тәуелсіздік көшесі 38 | http://zhetsysugov. kz/ |
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымша |
Аудан, облыстық маңызы бар қала әкімдіктердің тізімі
N | Әкімдіктің атауы | Телефон | Заңды мекенжайы | Сайттың мекен-жайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Алматы облысы | ||||
1 | "Ақсу ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72832)21657 | 040100, Жансүгіров кенті, Желтоқсан көшесі, 5 | www.aksuakimat.kz |
2 | "Алакөл ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72833)21564 | 040200, Үшарал қаласы, Қонаев көшесі 74 | www.alakol-akimat.kz |
3 | "Балқаш ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72773)91532 | 040300, Бақанас ауылы, Қонаев көшесі 68 | www.bakanas.kz |
4 | "Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72775)42004 | 040400, Есік қаласы, Жамбыл көшесі, 21 | www.enbekshi.kz |
5 | "Ескелді ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72836)30505 | 040500, Қарабұлақ кенті, Оразбаев көшесі, 67 | www.eskeldy-akimat.kz |
6 | "Жамбыл ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72770)21525 | 040600, Ұзынағаш ауылы, Абай көшесі, 56 | www.uzunagash.kz |
7 | "Іле ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72752)20183 | 040700, Өтеген Батыр кенті, З.Батталханов көшесі 8 | www.ile-tany.kz |
8 | "Қаратал ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72834)21257 | 041000, Үштөбе қаласы, Қонаев көшесі, 9 | www.karatal-akimat.kz |
9 | "Қарасай ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72771)21240 | 040900, Қаскелең қаласы, Абылай хан көшесі, 213 | www.karasay.kz |
10 | "Кербұлақ ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72840)21350 | 041100, Сарыөзек кенті, Б.Момышұлы көшесі, 10 | www.kerbulak.kz |
11 | "Көксу ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72838)20255 | 041200, Балпықби кенті, Мырзабеков көшесі 40 | www.koksu-akimat.kz |
12 | "Панфилов ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72831)51362 | 041300, Жаркент қаласы, Н.Головацкий көшесі, 129 | www.panfilov.kz |
13 | "Райымбек ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72777)21201 | 041400, Кеген ауылы, Б.Момышұлы көшесі 9 | www.raimbek.gov.kz |
14 | "Сарқан ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72839)21233 | 041500, Сарқан қаласы, Тәуелсіздік көшесі 111 | www.sarkand.kz |
15 | "Талғар ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72774)25087 | 041600, Талғар қаласы, Қонаев көшесі, 65 | www.talgar-akimat.kz |
16 | "Ұйғыр ауданы әкімінің аппараты" ММ | 8(72778)21141 | 041800, Шонжы ауылы, Раджибаев көшесі, 73 | www.uigur-akimat.kz |
17 | "Қапшағай қаласы әкімінің аппараты" ММ | 8(72772)41583 | 041800, Қапшағай қаласы, Жамбыл көшесі, 13 | www.kapshagay-gov.kz |
18 | "Талдықорған қаласы әкімінің аппараты" ММ | 8(7282)272023 | 040000, Талдықорған қаласы, Абай көшесі, 256 | www.akimat-taldykorgan.kz |
19 | "Текелі қаласы әкімінің аппараты" ММ | 8(72835)42241 | 041700, Текелі қаласы, Абылай хан көшесі, 34 | tekeli.forever.kz |
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартына 3-қосымша |
Аудандық, қалалық білім бөлімдерінің тізімі
N | Бөлімдердің атауы | Орналасқан мекенжайы | Байланыс телефондары |
1 | 2 | 3 | 4 |
Алматы облысы | |||
1 | "Алакөл ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Үшарал қаласы, Қонаев к-сі, 50 | 8(728 33)210-33, 225-64 |
2 | "Ақсу ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Жансүгір кенті, Желтоқсан к-сі, 5 | 8(728 32)215-80, 222-90 |
3 | "Балқаш ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Бақанас ауылы, Қонаев к-сі, 72 | 8(728 73)913-70, 918-53 |
4 | "Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Есік қаласы, Алматы к-сі, 312 | 8(728 75)453-57, 415-50 |
5 | "Ескелді ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Қарабұлақ ауылы, Оразбеков к-сі, 31 | 8(728 36)312-00, 307-74 |
6 | "Жамбыл ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Ұзын ағаш ауылы, Мәжитов к-сі, 4 | 8(728 70)228-51, 233-48 |
7 | "Іле ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Өтеген батыр кенті, Титов к-сі, 33 | 8(728)52-235-05, 236-94 |
8 | "Қаратал ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Үштөбе қаласы, Молдағұлова к-сі, 67 | 8(728 34)215-36, 213-82 |
9 | "Қарасай ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Қаскелең қаласы, Қабанбай батыр к-сі, н/ж | 8(728 71)210-80, 220-37 |
10 | "Кербұлақ ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Сарыөзек кенті, Тимирязев к-сі, 1 | 8(728 40)320-68, 314-34 |
11 | "Көксу ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Балпық би кенті, Мырзабеков к-сі, 38 | 8(728 38)217-61, 202-95 |
12 | "Панфилов ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Жаркент қаласы, Розыбакиев к-сі, 22 | 8(728 31)507-69, 517-75 |
13 | "Райымбек ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Кеген ауылы, Момышұлы к-сі, 19 | 8(728 77)212-52, 214-50 |
14 | "Сарқант ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Сарқант қаласы, Тынышбаев к-сі, 8 | 8(728 39)227-39, 213-04 |
15 | "Талғар ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Талғар қаласы, Қонаев к-сі, 65 | 8(728 74)214-00, 236-89 |
16 | "Ұйғыр ауданы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Шонжы ауылы, Ысмайылов к-сі, 70 | 8(728 78)228-25, 217-04 |
17 | "Қапшағай қаласы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Қапшағай қаласы, Жамбыл к-сі, 13 | 8(728 72)422-65, 411-76 |
18 | "Текелі қаласы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Текелі қаласы, Абылай хан к-сі, 34 | 8(728 72)425-24, 447-70 |
19 | "Талдықорған қаласы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі | Талдықорған қаласы, Абай к-сі, 256 | 8(728 22)710-00, 707-08 |
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартына 4-қосымша |
Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен
тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін ыстық тамақпен
қамтамасыз ету туралы анықтама үлгісі
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартына 5-қосымша |
Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен
тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін ыстық тамақпен
қамтамасыз етуге өтініштің үлгісі
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартына 6-қосымша |
Тұтынушыдан құжаттарды алғаны жөніндегі қолхаттың үлгісі
"Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартына 7-қосымша |
Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні
Сапа және тиімділік көрсеткіштері | Көрсеткіштің нормативтік мәні | Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні | Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Уақтылылығы | |||
1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну жағдайларының %-ы (үлесі) | | | |
2. Сапасы | |||
2.1. Қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) | | | |
3. Қолжетімділік | |||
3.1. Қызметті ұсынудың сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі) | | | |
3.2. Ақпаратына электронды форматта қол жеткізуге болатын қызметтер %-ы (үлесі) | | | |
4. Шағымдану үдерісі | |||
4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі) | | | |
5. Сыпайылық | |||
5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі) | | | |
Регламент государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям
обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах"
1. Основные понятия
1. В настоящем Регламенте "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" (далее - Регламент) используются следующие понятия:1) получатель - физическое лицо;
2) уполномоченный орган – районный, городской отдел образования;
3) ответственный исполнитель уполномоченного органа – сотрудник уполномоченного органа, на которого возложены обязанности согласно должностной инструкции;
4) руководитель уполномоченного органа – начальник районного, городского отдела образования.
2. Общие положения
2. Настоящий Регламент государственной услуги разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".3. Государственная услуга "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами районов (городов областного значения) согласно приложениям 1, 2 к настоящему стандарту.
4. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
5. Государственная услуга оказывается в соответствии с подпунктом 19) пункта 2, подпунктом 21) пункта 3, подпунктом 14) пункта 4 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании".
6. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на стендах, расположенных в фойе отделов образования районов, городов областного значения, перечень которых указан в приложениях 3, 4 к настоящему регламенту, а также на интернет-ресурсах акиматов и отделов образования районов, городов областного значения и на сайте Управления образования Алматинской области - www.almobldo.kz.
7. Результатом завершения оказываемой государственной услуги являются предоставление бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах с выдачей справки о предоставлении бесплатного питания в общеобразовательной школе на бумажном носителе, согласно приложению 5 к настоящему регламенту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
8. Государственная услуга оказывается обучающимся и воспитанникам государственных учреждений образования (далее– получатель государственной услуги):
1) детям из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи;
2) детям из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума;
3) детям-сиротам и детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в семьях;
4) детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций;
5) иным категориям обучающихся и воспитанников, определяемым коллегиальным органом управления организации образования.
9. Сроки оказания государственной услуги с момента:
1) обращения для получения государственной услуги (в течение 5 дней с поступления заявления) составляют 5 рабочих дней;
2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя (при регистрации), - не более 30 минут;
3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя, - не более 30 минут.
10. Государственная услуга оказывается бесплатно.
11. Государственная услуга предоставляется в течение учебного года:
в рабочие дни в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед, за исключением выходных и праздничных дней.
Предварительная запись и ускоренное оформление услуги не предусмотрены.
12. Государственная услуга оказывается в зданиях общеобразовательных школ, находящихся в ведении местных исполнительных органов областей, районов, городов республиканского, областного значения, столицы, где предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги, в том числе для лиц с ограниченными физическими возможностями.
3. Порядок оказания государственной услуги
13. Для получения государственной услуги получателю государственной услуги необходимо представить в общеобразовательную школу следующие документы:1) справку, подтверждающую принадлежность получателя государственной услуги (семьи) к потребителям государственной адресной социальной помощи, предоставляемую местными исполнительными органами для категории лиц, указанных в подпункте 1) пункта 6 настоящего стандарта;
2) сведения о полученных доходах (заработная плата работающих родителей или лиц их заменяющих, доходы от предпринимательской и других видов деятельности, доходы в виде алиментов на детей и других иждивенцев для категории лиц, указанных в подпункте 2) пункта 6 настоящего стандарта;
3) решение уполномоченного органа об утверждении опеки (попечительства), патронатного воспитания для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, воспитывающихся в семьях для категории лиц, указанных в подпункте 3) пункта 6 настоящего стандарта;
4) указанные категории в подпунктах 4) и 5) пункта 6 настоящего стандарта определяются коллегиальным органом на основании обследования материально-бытового положения семьи. При необходимости коллегиальный орган для указанных категорий в праве запрашивать необходимые документы для принятия решения об оказании финансовой и материальной помощи.
14. Образец заявления согласно приложению 6 к настоящему стандарту и перечень необходимых документов для получения государственной услуги размещается в фойе общеобразовательной школы, также находятся у ответственного за оказание данной услуги работника общеобразовательной школы.
15. Документы, указанные в пункте 11 настоящего стандарта сдаются в кабинет ответственного за оказание данной услуги работника общеобразовательной школы.
16. При сдаче всех документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка в получении необходимых документов, согласно приложению 7 к настоящему регламенту, с указанием номера и даты приема заявления, фамилии, имени, отчества ответственного работника общеобразовательной школы, выдавшего расписку с указанием даты получения услуги.
17. Доставка результата государственной услуги получателю государственной услуги осуществляется при личном обращении получателя государственной услуги или его представителя (при наличии официально заверенного соответствующего документа) по истечению 5 рабочих дней с момента поступления заявления.
18. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги служит представление получателем государственной услуги неполного пакета документов, указанных в пункте 11 настоящего стандарта.
4. Принципы работы
19. Основными принципами предоставления услуги являются:1) соблюдение законодательства Республики Казахстан;
2) представление полной информации об оказываемой государственной услуге;
3) обеспечение сохранности документов, которые получатель государственной услуги не получил в установленные сроки;
4) своевременность предоставления государственной услуги;
5) корректность и вежливость.
5. Результаты работы
20. Результаты оказания государственной услуги измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 8 к настоящему стандарту.21. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги ежегодно утверждаются приказом Министра образования и науки Республики Казахстан.
6. Порядок обжалования
22. Сотрудники местных исполнительных органов образования областей, районов, городов республиканского, областного значения и столицы, адреса которых указаны в приложениях 3, 4 к настоящему стандарту, разъясняют порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывают содействие в подготовке жалобы.23. Жалобы принимаются в письменной форме по почте или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярии местных исполнительных органов образования областей, районов, городов республиканского, областного значения и столицы в рабочие дни согласно приложениям 3, 4 к настоящему стандарту.
В перечень необходимых документов при подаче жалобы входят заявление произвольной формы и копии документов, предоставленных получателем государственной услуги для оказания услуги.
24. В случае претензий по качеству предоставления государственной услуги, некорректного обслуживания жалоба подается в Комитет по охране прав детей Министерства образования и науки Республики Казахстан по адресу: 010000, город Астана, административное здание "Дом министерств", 11-подъезд, кабинет 945.
25. В случае несогласия с результатами государственной услуги получатель государственной услуги имеет право обратиться в суд в установленном законом порядке.
26. Для подачи жалобы в местный исполнительный орган образования района, города областного значения, получателем государственной услуги подается собственноручно написанное заявление в произвольной форме.
27. Принятая жалоба регистрируется в журнале входящей корреспонденции местного исполнительного органа образования района, города областного значения, и рассматривается в сроки, установленные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц". Получателю государственной услуги выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
О результатах рассмотрения жалобы получателю государственной услуги сообщается в письменном виде по почте либо электронной почте.
Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" |
республиканского значения и столицы
N | Наименование акимата | Телефон | Юридический адрес | Адрес сайта |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | ГУ "Аппарат акима Алматинской области" | 8(7282) 27-19-75 | 040000, г. Талдыкорган, ул. Тауелсиздик, 38 | http://zhetysu-gov.kz/ |
Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" |
N | Наименование акимата | Телефон | Юридический адрес | Адрес сайта |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Алматинская область | ||||
1 | ГУ "Аппарат акима Аксуского района" | 8(72832) 21657 | 040100, п.Жансугуров, ул Желтоксан, 5 | www.aksuakimat.kz |
2 | ГУ "Аппарат акима Алакольского района" | 8(72833) 21564 | 040200, г. Ушарал, ул. Конаева, 74 | www.alakol-akimat.kz |
3 | ГУ "Аппарат акима Балхашского района" | 8(72773) 91532 | 040300, с.Баканас, ул Конаева, 68 | www.bakanas.kz |
4 | ГУ "Аппарат акима Енбекшиказахского района" | 8(72775) 42004 | 040400, г.Есик, ул. Жамбыла, 21 | www.enbekshi.kz |
5 | ГУ "Аппарат акима Ескельдинского района" | 8(72836) 30505 | 040500, п.Карабулак, ул. Оразбаева, 67 | www.eskeldy-akimat.kz |
6 | ГУ "Аппарат акима Жамбылского района" | 8(72770) 21525 | 040600, с. Узынагаш, ул.Абая, 56 | www.uzunagash.kz |
7 | ГУ "Аппарат акима Илийского района" | 8(72752) 20183 | 040700, п.Отеген-Батыр, ул.З.Батталханова, 8 | - www.ile-tany.kz |
8 | ГУ "Аппарат акима Каратальского района" | 8(72834) 21257 | 041000, г.Уштобе, ул.Конаева, 9 | -www.karatal-akimat.kz |
9 | ГУ "Аппарат акима Карасайского района" | 8(72771) 21240 | 040900, г. Каскелен, ул Абылай хана, 213 | www.karasay.kz |
10 | ГУ "Аппарат акима Кербулакского района" | 8(72840) 21350 | 041100, п.Сарыозек, ул.Б.Момышулы 10 | www.kerbulak.kz |
11 | ГУ "Аппарат акима Коксуского района" | 8(72838) 20255 | 041200, п. Балпык-би, ул Мырзабекова, 40 | www.koksu-akimat.kz |
12 | ГУ "Аппарат акима Панфиловского района" | 8(72831) 51362 | 041300, г.Жаркент, ул.Н.Головацкого, 129 | www.panfilov.kz |
13 | ГУ "Аппарат акима Райымбекского района" | 8(72777) 21201 | 041400, с.Кеген, ул Б.Момышулы, 9 | www.raimbek.gov.kz |
14 | ГУ "Аппарат акима Сарканского района" | 8(72839) 21233 | 041500, г.Саркан, ул. Тауелсиздик, 111 | www.sarkand.kz |
15 | ГУ "Аппарат акима Талгарского района" | 8(72774) 25087 | 041600, г.Талгар, ул.Конаева, 65 | www.talgar-akimat.kz |
16 | ГУ "Аппарат акима Уйгурского района" | 8(72778) 21141 | 041800, с.Шонжы, ул.Раджибаева, 73 | www.uigur-akimat.kz |
17 | ГУ "Аппарат акима города Капшагай" | 8(72772) 41583 | 041800, г.Капшагай, ул. Жамбыла, 13 | www.kapshagay-gov.kz |
18 | ГУ "Аппарат акима города Талдыкорган" | 8(7282) 272023 | 040000, г.Талдыкорган ул. Абая, 256 | www.akimat-taldykorgan.kz |
19 | ГУ "Аппарат акима города Текели" | 8(72835) 42241 | 041700, г.Текели, ул Абылай хана, 34 | tekeli.forever.kz |
Приложение 3 к регламенту государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" |
N п/п | Наименование отделов | Адрес расположения | Контактные телефоны |
1 | 2 | 3 | 4 |
Алматинская область | |||
1 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Алакольского района" | г. Ушарал, ул. Конаева, 50 | 8(728 33) 210-33, 225-64 |
2 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Аксуского района" | п. Жансугур, ул. Желтоксан, 5 | 8(728 32) 215-80, 222-90 |
3 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Балхашского района" | с. Баканас, ул. Конаева,72 | 8(728 73) 913-70, 918-53 |
4 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Енбекшиказахского района" | г. Есик, ул. Алматинская, 312 | 8(728 75) 453-57, 415-50 |
5 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Ескельдинского района" | п. Карабулак, ул. Оразбекова, 31 | 8(728 36) 312-00, 307-74 |
6 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Жамбылского района" | с. Узан-Агаш, ул. Мажитова, 4 | 8(728 70) 228-51, 233-48 |
7 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Илийского района" | п. Отеген батыра, ул.Титова, 33 | 8(728)52-235-05, 236-94 |
8 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Каратальского района" | г. Уштобе, ул. Молдагулова, 67 | 8 (728 34) 215-36, 213-82 |
9 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Карасайского района" | г. Каскелен, ул. Кабанбай батыра, б/н | 8(728 71) 210-80, 220-37 |
10 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Кербулакского района" | п. Сарыозек, ул. Тимирязева,1 | 8(728 40) 320-68, 314-34 |
11 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Коксуского района" | п. Балпык би, ул. Мырзабекова, 38 | 8(728 38) 217-61, 202-95 |
13 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Панфиловского района" | г. Жаркент, ул. Розыбакиева, 22 | 8(728 31) 507-69, 517-75 |
14 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Райымбекского района" | с. Кеген, ул. Момышулы, 19 | 8(728 77) 212-52, 214-50 |
15 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Сарканского района" | г. Саркан, ул. Тынышбаева, 8 | 8(728 39) 227-39, 213-04 |
16 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Талгарского района" | г. Талгар, ул. Конаева, 65 | 8(728 74) 214-00, 236-89 |
17 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата Уйгурского района" | с. Шонжы, ул. Исмаилова, 70 | 8(728 78) 228-25, 217-04 |
18 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата города Капшагай" | г. Капшагай, ул. Жамбыла, 13 | 8(728 72) 422-65, 411-76 |
19 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата города Текели" | г. Текели, ул. Абылайхана, 34 | 8(728 72) 425-24, 447-70 |
20 | Государственное учреждение "Отдел образования акимата города Талдыкоргана" | г. Талдыкорган, ул. Абая, 256 | 8(728 22) 710-00, 707-08 |
Приложение 4 к регламенту государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" |
отдельным категориям обучающихся и воспитанников в
общеобразовательных школах
Приложение 5 к регламенту государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" |
отдельным категориям обучающихся и воспитанников в
общеобразовательных школах
Приложение 6 к регламенту государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" |
Приложение 7 к регламенту государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" |
Показатели качества и эффективности | Нормативное значение показателя | Целевое значение показателя в последующем году | Текущее значение показателя в отчетном году |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Своевременность | |||
1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа | |||
2. Качество | |||
2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги | |||
3. Доступность | |||
3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги | |||
3.2. % (доля) услуг информации, которые доступны в электронном формате | |||
4. Процесс обжалования | |||
4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данной услуге | |||
5. Вежливость | |||
5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала |